افتتاح 9 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ایام الله دهه فجر


افتتاح 9 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ایام الله دهه فجر

سردار یوسفی شیخ رباط گفت: قرار است در دهه فجر از طریق ویدیو کنفرانس مراکز فرهنگی دفاع مقدس در 9 استان کشور از سوی رئیس جمهور افتتاح شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار عباس یوسفی» شامگاه (جمعه 4 بهمن) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که به منظور بررسی آخرین وضعیت آماده سازی محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان و افتتاح رسمی آن در دهه فجر برگزار شد اظهار کرد: قرار است در دهه فجر از طریق ویدیو کنفرانس مراکز فرهنگی دفاع مقدس در 9 استان از سوی رئیس جمهور افتتاح شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: در گذشته وظیفه هر دستگاه برای ساماندهی مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس آبادان مشخص شد اما به هر دلیلی کارها عملی نشده است.

وی ابراز کرد: آماده کردن زیرساخت ها در محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان در محدوده از سوی شهرداری مشخص شده و با همکاری سازمان آتش نشانی، راه و شهرسازی، منطقه آزاد اروند، امور آب و فاضلاب، مدیریت برق جنوب، دانشکده علوم پزشکی آبادان و ناجا اجرا می شود.

«حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» نیز خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما نیاز به شناخت ولایت دارد و همه ما در امر ترویج شناخت ولایت و امامت به نسل جدید و آینده وظیفه داریم.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس آبادان باید پنج سال پس از پایان جنگ تحمیلی راه اندازی می‌شد افزود: باید نگاه ویژه ای به موزه دفاع مقدس آبادان صورت گیرد تا ارزش های دفاع مقدس در این خطه شهیدپرور حفظ شوند.

اختصاص اعتبار از سوی منطقه آزاد برای باغ موزه دفاع مقدس آبادان

همچنین «قدرت اله طمیمیان» در این نشست اضافه کرد: منطقه آزاد اروند آمادگی لازم برای همکاری در جهت لایروبی کانال و نی زدایی و آسفالت مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس آبادان را دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: امسال اعتباری از سوی منطقه آزاد اروند برای ساماندهی مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس آبادان اختصاص داده شد و هم اینک این آمادگی را برای اجرای این طرح داریم.

در این نشست مقرر شد سازمان منطقه آزاد اروند با هماهنگی و مشارکت شهرداری، راه و شهرسازی، مدیریت برق جنوب و پالایشگاه نسبت به ساماندهی مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس آبادان اقدام کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق