بروسیا دورتموند 5-1 کلن؛ افتتاحیه 2020 وستفالن با پاس‌های طلایی هوملس و دلبری هالند


بروسیا دورتموند 5-1 کلن؛ افتتاحیه 2020 وستفالن با پاس‌های طلایی هوملس و دلبری هالند

61 دقیقه بازی، 5 گل از ارلینگ هالند!

طرفداری- بروسیا دورتموند در یک بازی هجومی و برتر موفق به پیروزی مقابل کلن شد. پاس های طلایی هوملس در نیمه اول دورتموند را به دو گل رساند. هالند نیز با تنها 25 دقیقه حضور در زمین دو گل برای دورتموند زد.

بروسیا دورتموند 5-1 کلن؛ افتتاحیه 2020 وستفالن با پاس‌های طلایی هوملس و دلبری هالند

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: جمعه، چهار بهمن 98 (24 ژانویه 2019)

تورنمنت: بوندس لیگا | هفته نوزدهم از فصل 2019/20

گلزنان: رافائل گریرو (1)، مارکو رویس (29)، جیدون سانچو (48)، ارلینگ هالند (77 و 87)
مارک اوت (64)

ترکیب دو تیم و آمار بازی

بروسیا دورتموند 5-1 کلن؛ افتتاحیه 2020 وستفالن با پاس‌های طلایی هوملس و دلبری هالند

اتفاقات ویژه

بازی بعد از یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت هانس تیلکوفسکی، دروازه‌بان سابق باشگاه دورتموند و تیم ملی آلمان آغاز شد. بازیکنان دورتموند در این بازی، بازوبند سیاه به بازو بسته بودند.

دورتموند روی اولین حمله خود در ثانیه 50 به گل رسید.

دقیقه 13 داور ابتدا روی اشرف حکیمی پنالتی اعلام کرد اما پس از بررسی با کمک داور ویدئویی، پنالتی تبدیل به ضربه چسبیده به محوطه جریمه شد.

دو گل اول دورتموند روی پاس‌های بلند هوملس به ثمر رسید.

هالند دقیقه 65 به بازی آمد و تا پایان دو گل به ثمر رساند.

بروسیا دورتموند 5-1 کلن؛ افتتاحیه 2020 وستفالن با پاس‌های طلایی هوملس و دلبری هالند

شرح گل‌ها

دورتموند 1-0 کلن | رافائل گریرو (دقیقه 1): در همان ثانیه‌های آغازین بازی کلن پرس شدید خود را آغاز کرد، همین پرس منجر به خالی ماندن دفاع و پاس عالی هوملس برای رویس در نوک خط حمله شد. رویس توپ را به سانچو رساند و سانچو از کنار محوطه با یک پاس بغل گریرو را صاحب توپ کرد، گریرو تک ضرب توپ را وارد دروازه کرد.

دورتموند 2-0 کلن | مارکو رویس (دقیقه 29): باز هم ارسال عالی هوملس از خط دفاع به مرکز خط حمله و فرار رویس از تله آفساید برای دورتموند گل ساخت. این بار رویس خود با تیمو هورن تک به تک شد و توپ را از میان پاهای او وارد دروازه کرد. داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما با VAR مشخص که گل سالم بوده است.

دورتموند 3-0 کلن | سانچو (دقیقه 48): پاس‌های پیاپی و کارهای ترکیبی بازیکنان دورتموند باعث شد که توپ پشت محوطه به رویس برسد. رویس با یک پاس عمقی سانچو را در داخل محوطه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با ضربه‌ای پر قدرت توپ را به سقف دروازه کلن چسباند.

دورتموند 3-1 کلن | مارک اوت (دقیقه 64): دفع توپ بازیکنان دورتموند باعث شد تا در پشت محوطه کینگسلی اهیزیبوئه صاحب توپ شود، او تک ضرب به زیر توپ زد تا مارک اوت به خوبی از آفساید فرار کند و تک و تنها در محوطه دورتموند به توپ برسد. اوت نیز تک ضرب از زاویه بسته با ضربه‌ای چکشی دروازه بورکی را باز کرد.

دورتموند 4-1 کلن | ارلینگ هالند (دقیقه 77): ابتدا کارهای ترکیبی و پاس‌کاری در کناره‌های زمین باعث شد تا اشرف حکیمی وارد محوطه کلن شود و با یک شوت از زاویه بسته دروازه هورن را تهدید کند. هورن ضربه را دفع کرد تا رویس در محوطه توپ را برای سانچو استپ کند. سانچو به هازارد که در موقعیت بهتری بود پاس داد، تک ضرب هازارد را هورن دفع کرد اما هالند به جای گیری مناسب سریعا خود را به توپ رساند و از ریباند گل چهارم تیمش را ساخت.

دورتموند 5-1 کلن | ارلینگ هالند (دقیقه 87): یک ضدحمله سریع از دورتموند که با بورکی آغاز شد. در ادامه توپ در نیمه زمین کلن به داهود رسید. داهود با پاس عمقی هالند را در موقعیت تک به تک قرار داد. هالند نیز با از میان برداشتن هورن مقابل دروازه خالی اما از زاویه بسته قرار گرفت. توپ بسیار نزدیک به خط عرضی زمین بود اما مهاجم دورتموند به زیبایی و با یک بغل پای فنی گلزنی و بریس کرد.

خلاصه بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403