هالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساند


هالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساند

ستاره آینده دار نروژی پس از لیگ قهرمانان اروپا، در بوندسلیگا هم به رکوردزنی هایش ادامه می...

طرفداری- در جریان برد 5-1 دورتموند مقابل کلن در هفته نوزدهم بوندسلیگای آلمان، ارلینگ هالند زننده گل های چهارم و پنجم تیمش بود.

با هت تریک هالند در اولین بازی اش با پیراهن دورتموند در برد 5-3 مقابل آگزبورگ، وی اکنون طی 59 دقیقه بازی در بوندسلیگا موفق به ثبت 5 گل شده است، تا به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شود که در دو دیدار اولش در این مسابقات پنج گل به ثمر می رساند. پیش از این، وی در جمع هفت بازیکنی قرار گرفت که در اولین بازیشان در بوندسلیگا هت تریک می کنند.

هالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساندهالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساندهالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساندهالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساندهالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساندهالند به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بدل شد که در دو بازی اولش پنج گل به ثمر می رساند

پیش از این ارلینگ هالند با 8 بار گلزنی در پنج بازی نخستش در لیگ قهرمانان اروپا رکورد جدیدی در این رقابت ها به ثبت رسانیده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟