راه ارتباطی 70 روستای کردستان مسدود است


راه ارتباطی 70 روستای کردستان مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل وزش باد شدید و کولاک برف، محورهای استان بازگشایی شده در برخی از مقاطع محور منجر به مسدودیت مجدد شد و در حال حاضر حدود 70 روستا مسدود اعلام شده است.

دانش زندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمامی محورهای اصلی فرعی استان کردستان باز و تردد به صورت عادی در جریان است.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۷۰روستا مسدود است، افزود: طی شبانه روز گذشته همه راه های روستایی استان با همت و تلاش راهداران بازگشایی شد اما به دلیل وزش باد شدید و کولاک برف، محورهای بازگشایی شده در برخی از مقاطع محور منجر به مسدودیت مجدد شد و در حال حاضر حدود ۷۰ روستا مسدود اعلام شده که‌همکاران راهداری با تجهیزات و حداکثر توان در حال بازگشایی هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان در ادامه بیان کرد: کولاک، وزش باد شدید راه های روستایی باز گشایی شده را مجددا مسدود می‌کند.

زندی عنوان کرد: محور سروآباد - پاوه محدود گردنه ژالانه به دلیل احتمال سقوط بهمن، بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید افقی تا فردا صبح تردد ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: کلیه محورهای استان شاهد پدیده کولاک و افت دما بوده و دید کاهش یافته است لذا از تردد غیر ضرور به ویژه در شب پرهیز شود، برف پاکن، پر بودن باک سوخت، همراه داشتن موارد خوراکی و پتو، کنترل وسایل گرمایشی خودرو، رعایت فاصله طولی مناسب، بررسی وضعیت فنی خودرو و چراغ های مه شکن و روشنایی خودرو، حرکت با سرعت یکنواخت و مطمنه، عدم ترمز ناگهانی از موارد ایمنی رانندگی در ایام زمستان محسوب می شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس