وَن آلمانی با تیونینگ آ ب ت (+تصاویر)


وَن آلمانی با تیونینگ آ ب ت (+تصاویر)

آ ب ت برای تی6.1 از کیت تعلیق ویژه با قابلیت تغییر ارتفاع توسط کاربر استفاده کرده است بنابراین راننده می تواند ارتفاع ون را از 40 تا 70 میلیمتر کاهش دهد.

عصرایران- در مطالب قبلی گروه خودرو با " آ ب ت اشپورت لاین " تیونر مطرح آلمانی آشنا شدیم، این مجموعه حرفه ای ارتباط نزدیکی با گروه فولکس واگن دارد و اخیرا هم سراغ یکی از ون های این کمپانی رفته تا تغییراتی را به سبک خود برای آن طراحی کند.

پروژه روی مالتی وَن تی6.1 اجرا شده است. به منظور افزایش جذابیت های ظاهری و حفظ ظاهر کلاسیک ون ترانسپورتر تغییرات زیادی روی بدنه اعمال نشده و فقط از تم دو رنگ برای آن استفاده شده است.

آ ب ت برای تی6.1 از کیت تعلیق ویژه با قابلیت تغییر ارتفاع توسط کاربر استفاده کرده است بنابراین راننده می تواند ارتفاع ون را از 40 تا 70 میلیمتر کاهش دهد. رینگ های اسپرت آلیاژی در اندازه های 19 و 20 اینچی قابل سفارش است.

در بخش موتور انتخاب های متنوعی پیش روی مشتریان آ ب ت قرار دارد. در انتخاب اول میزان خروجی موتور استاندارد توربودیزل 2 لیتری از 150 اسب بخار به 180 اسب افزایش یافته است. گشتاور نیز از 250 پوندفوت به 295 پوندفوت افزایش یافته است. در انتخاب دوم میزان خروجی موتور استاندارد2 لیتری از 199 اسب بخار به 226 اسب بخار و گشتاور از 332 پوندفوت به 361 پوندفوت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: مارکوپولو 2020؛ وَن مسافرتی مرسدس بنز که با تلفن همراه کنترل می شود! (+تصاویر) تبدیل رنو ترافیک به یک ون مسافرتی 56 هزار دلاری! (+تصاویر) سفری در زمان با 10 وانت از فولکس واگن! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل