وینگر ماشین سازی: استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را ببرند چه برسد به سپاهان !


وینگر ماشین سازی: استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را ببرند چه برسد به سپاهان !

وینگر ریزنقش ماشین‌سازی امیدوار است همانند دیدار رفت عملکرد خوبی برابر سپاهان داشته باشند و صاحب امتیاز شوند. نوشته وینگر ماشین سازی: استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را ببرند چه برسد به سپاهان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وینگر ماشین سازی: استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را ببرند چه برسد به سپاهان !

محمد قادری: مردم فوتبال دوست آذربایجان می‌دانند گرفتن امتیاز از سپاهان چقدر اهمیت دارد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۵
وینگر ماشین سازی: استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را ببرند چه برسد به سپاهان !

وینگر ریزنقش ماشین‌سازی امیدوار است همانند دیدار رفت عملکرد خوبی برابر سپاهان داشته باشند و صاحب امتیاز شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد قادری درباره شرایط ماشین‌سازی اظهار کرد:

با وجود اینکه تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان تیم داشتیم، اما در تعطیلات به خوبی تمرین کردیم و در بهترین شرایط برای شروع نیم‌فصل دوم قرار داریم؛ البته این چند وقت بخاطر بارش برف و سرمای شدید تبریز در بعضی روزها نتوانستیم در زمین چمن تمرین کنیم و مجبور بودیم کارمان را در سالن انجام دهیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

او ادامه داد:

بنظرم در نیم‌فصل اول بد کار نکردیم و نتایج خوبی گرفتیم، اما به این جایگاه قانع نیستیم و با اینکه بازیکنانی را از دست دادیم، همدل هستیم تا پُرقدرت وارد بازی‌های دور برگشت شویم و می‌خواهیم از همین مسابقه اول برابر سپاهان با تمام توان در زمین حاضر شویم تا برنده شویم.

وینگر جوان ماشین‌سازی درباره دیدار با سپاهان ابراز کرد:

شک نکنید برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و اصلا حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم؛ سپاهان یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است و در این شکی نداریم، اما آنها در بازی رفت هم به زحمت در اصفهان و با یک گل ما را شکست دادند؛ این مسئله نشان می‌دهد سپاهان فردا کار سختی در تبریز دارد و نمی‌گذاریم خیلی راحت امتیاز بگیرد.

قادری یادآور شد:

بازیکنان ماشین‌سازی در این فصل کارهای بزرگی انجام دادند و مقابل تمام تیم‌های مدعی بهترین عملکردشان را حتی در مسابقات خارج از خانه داشتند. استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را شکست دهند و مطمئن باشید سپاهان هم به این راحتی نمی‌تواند مقابل ما به پیروزی دست پیدا کند، چه رسد به مساوی!

او تاکید کرد:

مطمئنا مردم فوتبال دوست آذربایجان می‌دانند گرفتن امتیاز از سپاهان چقدر اهمیت دارد و امیدوار هستیم فردا در حضور تماشاگران‌مان بتوانیم روز سختی برای حریف رقم بزنیم و به لطف خدا و تلاش بازیکنان به برد برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو