سرخپوشان یک پیروزی دیگر کسب کردند


سرخپوشان یک پیروزی دیگر کسب کردند

تیم جوانان پرسپولیس با وجود این‌که داور مسابقه سه گل آنها را مردود اعلام کرد، با یک گل حریف خود را م..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان جوان امروز جمعه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر جوانان تهران، در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی به مصاف تیم کیا پارس رفت و این تیم را با تک گل مهدی محمدی مغلوب خود کرد.

پرسپولیس که در جدول بازی‌ها برای رسیدن به مکان دوم در تعقیب تیم سایپا است در این بازی، سه گل دیگر هم به ثمر رساند که داور آنها را مردود اعلام کرد! این در حالی بود که سایپا این هفته پذیرای شکست بود و پیروزی سرخپوشان فاصله امتیازی را با یک بازی کمتر به سه امتیاز می‌رساند!

شاگردان مجید پروین در نهایت پیروزی را با همان یک گل از آن خود کردند.

یعقوب فاطمی مقدم در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت: «یکی از گل‌ها را تا حدودی می‌شد گفت که آفساید بود. اعتراض اصلی ما روی دو گل دیگر بود که آریا برزگر و امیر حسین کریمی به ثمر رساندند. داوری اصلا شرایط خوبی را رقم نزد و من و آقای پروین هم که اعتراض داشتیم اخطار گرفتیم».

گفتنی است جوانان پرسپولیس با این پیروزی در مکان سوم جدول، با 23 بازی به امتیاز 47 رسیدند و سایپا با یک بازی بیشتر و 50 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

در این بازی جواد امیدی، امیر حسین حاجی آقا، مهدی فلاح نسیمی، امیر حسین کریمی، امیر محمد خارکش، مهدی محمدی، امیر حسین نوری، محمد طاها فراهانی، مجتبی پورعلی، حبیب صالح نیا، آریا برزگر، علی شرافت، سید پوریا میرائی و سید محمد حسین سید گرایلی برای پرسپولیس بازی کردند.

این تیم زیر نظر یعقوب فاطمی مقدم (سرپرست)، مجید پروین (سرمربی)، محمد برزگر (مربی)، مهدی محمدیان (بدنساز) و جواد باقری (مربی دروازه‌بانی) فعالیت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها