دامنه سایت خبرگزاری فارس توسط آمریکا تحریم شد


دامنه سایت خبرگزاری فارس توسط آمریکا تحریم شد

دامنه سایت خبرگزاری فارس توسط آمریکا مسدود شد. خبرگزاری فارس به عنوان نخستین خبرگزاری مستقل ایران با انتشار خبری از تحریم دامنه سایت خود توسط آمریکا خبر داد. خبرگزاری فارس که به عنوان نخستین خبرگزاری مستقل ایران محسوب می‌شود با انتشار خبری اعلام کرد دامنه COM این خبرگزاری با تحریم آمریکا مسدود شده است و بسیاری... نوشته دامنه سایت خبرگزاری فارس...

دامنه سایت خبرگزاری فارس توسط آمریکا مسدود شد. خبرگزاری فارس به عنوان نخستین خبرگزاری مستقل ایران با انتشار خبری از تحریم دامنه سایت خود توسط آمریکا خبر داد.

خبرگزاری فارس که به عنوان نخستین خبرگزاری مستقل ایران محسوب می‌شود با انتشار خبری اعلام کرد دامنه COM این خبرگزاری با تحریم آمریکا مسدود شده است و بسیاری از کاربران بین‌المللی برای دسترسی به این سایت با مشکل مواجه شده‌اند. البته هم‌اکنون این خبرگزاری بروی دامنه IR خود فعال بوده و قابل دسترس است.

دلیل مسدود شدن دامنه سایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس در خصوص مسدود شدن دامنه COM خود اعلام کرد بر اساس ایمیلی که از سوی سرویس‌دهنده بین‌المللی این دامنه برای خبرگزاری فارس ارسال شده است، دلیل این مسدودسازی به دستورالعمل مقرر شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) و قرار گرفتن این خبرگزاری در لیست SDN مربوط می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس