مسابقه های اتومبیلرانی مهران با برتری شیراز به پایان رسید


مسابقه های اتومبیلرانی مهران با برتری شیراز به پایان رسید

ایلام - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: سومین دوره مسابقه های منطقه ای اتومبیلرانی رشته درگ 400 متر در شهرستان مهران با برتری تیم شیراز به پایان رسید.

ایوب جعفریان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه ها به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در کلاس‌بندی مختلف امروز جمعه چهارم بهمن ماه در محل فرودگاه قدیم شهر مهران باحضور ۱۱ استان برگزار شد.

وی افزود: استان‌های ایلام، آذربایجان غربی و شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، تهران، قزوین، خوزستان و شیراز در این رقایت ها حضور داشتند.

جعفریان یادآور شد: این مسابقه در کلاس های هزار و ۶۰۰، هزار و ۸۰۰، ۲ هزار و کلاس آزاد برگزار شد و پس از شیراز، ایلام و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با همکاری میراث فرهنگی و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام برگزار شد، افزود: ۴۸ شرکت کننده و ۴۰ ماشین در این مسابقه حضور داشتند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: پیست شهر مهران یکی از استانداردترین پیست های کشور است و پس از آن پیست آیلند در تهران با طول کمتر و و دارای شیب بعد از این پیست قرار دارد.

وی تاکید کرد: از این مسابقه استقبال خوبی به عمل آمد و فرماندار مهران نیز قول مساعد برای حمایت از برگزاری چنین رقابت هایی دادند.

گفتنی است، این مسابقه ها با حضور فرماندار مهران، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و برخی از مسوولان در پیست فرودگاه شهر مهران برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایز، لوح و کاپ اهدا شد.

به گزارش ایرنا، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص