فوری؛ یوونتوس و پاری سن ژرمن در آستانه معاوضه دی شیلیو-کورزاوا


فوری؛ یوونتوس و پاری سن ژرمن در آستانه معاوضه دی شیلیو-کورزاوا

ماتیا دی شیلیو به پاری سن ژرمن خواهد رفت و لایوین کورزاوا راهی یوونتوس خواهد شد.

طرفداری- مذاکرات یوونتوس و پاری سن ژرمن برای معاوضه ماتیا دی شیلیو و لایوین کورزاوا بسیار سریع پیش‌رفته و انتظار می‌رود به زودی معاوضه این دو مدافع چپ میان بیانکونری و پی اس جی نهایی شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، کمبود در پست مدافع کناری در یوونتوس و پاری سن ژرمن باعث شد این دو باشگاه برای حل مشکل هم، با یکدیگر همکاری داشته باشند. شایعاتی که اکیپ اخیرا مبنی بر معاوضه ماتیا دی شیلیو و لایوین کورزاوا مطرح کرده بود، در حال تحقق است و انتظار می‌رود به زودی ماتیا دی شیلیو به پاریس و لایوین کورزاوا به تورین منتقل شوند. هر دو انتقال، به صورت دائمی انجام خواهد شد. مذاکرات میان یوونتوس و پاری سن ژرمن در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می‌رود به زودی توافق نهایی حاصل شود.

ماتیا دی شیلیو، مدافع 27 ساله یوونتوس توانایی بازی در دو سمت راست و چپ را دارد و 39 بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته است. قیمت او در ترنسفرمارکت 12 میلیون یورو است. لایوین کورزاوای 27 ساله نیز در سمت چپ خط دفاعی پی اس جی به میدان می‌رود اما نسبت به دی شیلیو خصوصیات تهاجمی بیشتری دارد. کورزاوا که 13 بازی ملی برای فرانسه دارد، قیمتش در ترنسفرمارکت 15 میلیون یورو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار