لوکاکو: کونته پس از بازی با اسلاویا پراگ در مقابل همه بازیکنان به من گفت مثل یک تکه آشغال بودی؛ خوب باشی یا بد، رو در رو به شما می‌گوید


لوکاکو: کونته پس از بازی با اسلاویا پراگ در مقابل همه بازیکنان به من گفت مثل یک تکه آشغال بودی؛ خوب باشی یا بد، رو در رو به شما می‌گوید

کونته در تیمش با هیچ بازیکنی شوخی ندارد.

طرفداری- در جریان تساوی 1-1 اینتر و اسلاویا پراگ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، اینتر شب خوبی را سپری نکرد و روملو لوکاکو احتمالا بدترین بازی این فصل خود در پیراهن نراتزوری را به نمایش گذاشت. ستاره بلژیکی، خاطره جالبی از آن بازی به زبان آورده است.

به نقل از وبسایت گل، روملو لوکاکو گفت:

به خاطر می آورم که در یکی از اولین بازی های خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ، خیلی بد بازی کردم. مثل یک تکه آشغال بازی کردم. کونته در مقابل تمام بازیکنان تیم از من انتقاد کرد و گفت: "مثل یک تکه آشغال بودی و اگر یک بار دیگر اینچنین بازی کنی، بعد از 5 دقیقه تو را از زمین بیرون می کشم".

چند روز بعد در دربی میلان بازی داشتیم و من یکی از بهترین بازی های فصلم را سپری کردم. کونته باعث خدشه دار شدن اعتماد به نفسم شد اما در عین حال مرا بیدار کرد. کونته این رفتار را با همه دارد. برای او مهم نیست شما چه کسی هستید. همه برای کونته برابر هستند. هرگز در طول دوران بازی ام، چنین برخوردی با من نشده بود. هرگز. خوب باشی یا بد، رو در رو به شما می گوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403