اعمار شفاخانه 1000 بستر برای تداوی مرض مرگبار کرونا به مدت 6 روز در چین


اعمار شفاخانه 1000 بستر برای تداوی مرض مرگبار کرونا به مدت 6 روز در چین

تصویر: جریان ساخت شفاخانه  بر اساس گزارش ها مقامات شهر ووهان چین با بسیج کردن ماشین آلات و نیروی انسانی به سرعت در حال ساخت یک شفاخانه جدید 1000 بستری برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا هستند و این بیمارستان قرار است تا اوایل هفته آینده آماده شود. تا اکنون 25 تن در نتیجه مبتلا شدن به ویروس کرونا در چین جان باخته و نزدیک به 900 تن دیگر به...

اعمار شفاخانه 1000 بستر برای تداوی مرض مرگبار کرونا به مدت 6 روز در چینتصویر: جریان ساخت شفاخانه

 بر اساس گزارش ها مقامات شهر ووهان چین با بسیج کردن ماشین آلات و نیروی انسانی به سرعت در حال ساخت یک شفاخانه جدید ۱۰۰۰ بستری برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا هستند و این بیمارستان قرار است تا اوایل هفته آینده آماده شود.

تا اکنون ۲۵ تن در نتیجه مبتلا شدن به ویروس کرونا در چین جان باخته و نزدیک به ۹۰۰ تن دیگر به آن آلوده شده اند و اکثر افراد مبتلا به این بیماری در شهر ووهان قرار دارند و گفته می شود این ویروس برای اولین بار در اواخر سال گذشته از این شهر گسترش یافته است.

روزنامه دولتی چانگ جیانگ دیلی گزارش داده است: “این شفاخانه در حاشیه شهر و در اطراف یک مجموعه تعطیلات که قبلا برای کارگران محلی مورد استفاده قرار می گرفت در حال ساخت است. در ساخت شفاخانه یاد شده از دیوارهای آماده شده استفاده می شود.”

کار ساخت این شفاخانه شب پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و قرار است این شفاخانه تا روز دوشنبه هفته جاری به فعالیت آغاز کند.

بر اساس گزارش رسانه های چین: “هدف از اعمار این شفاخانه بر طرف کردن مشکل کمبود منابع درمانی در شهرو ووهان است. و دلیل استفاده از دیوارهای آماده شده نه تنها این شفاخانه سریع ساخته خواهد شد بلکه هزینه چندان زیادی نیز نخواهد داشت.”

گفته می شود که بیش از ۱۰۰ کارگر، ۱۰ بولدوزر و ۳۵ اسکواتور به صورت شبانه روزی برای ساخت این شفاخانه مشغول به کار اند.

در یک رویداد مشابه دیگر در سال ۲۰۰۳ میلادی و در جریان شیوع ویروس سارس نیز چنین شفاخانه ای در طی یک هفته در شهر پکن چین ساخته شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری