سپاه با تمام امکانات برای کمک به سیلزدگان جاسک پای کار آمده است


سپاه با تمام امکانات برای کمک به سیلزدگان جاسک پای کار آمده است

بندرعباس- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه وبسیج با تمام امکانات برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده جاسک هرمزگان پای کار آمده است.

سردار سرلشکر حسین سلامی عصرجمعه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده بخش لیردف جاسک درجمع خبرنگاران افزود: سیلزدگانی که منازل مسکونی آنها در حریم رودخانه‌ ودر معرض سیل قراردارند باید به سرعت مکان جدیدی برای سکونت آنها درنظرگرفته شود.

وی بیان داشت: خانوارهای که در کنار رودخانه‌ ها و مسیل ها قراردارند، با هر بارندگی شدید مجدددر معرض سیل قرار می گیرند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ضمن بازدید از کمپ های اسکان اضطراری روستاهای سیل زده جاسک با مردم این مناطق به گفت وگو نشست.
سردار سلامی هدف از این سفر را بازدید و بررسی از آخرین وضعیت روستاهای سیلزده جاسک مناطق سیلزده شهرستان جاسک ونظارت بر روند بازسازی خسارت های ناشی از سیل اخیر عنوان کرد.
وی به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و تنی چند از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران امروز وارد جاسک شد.
به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه امسال سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.
بدنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.
از همان ابتدا سپاه وبسیج به همراه مسوولان دولتی، نیروهای مردمی خیران به صورت زمینی و هوایی به کمک این مناطق سیل زده شتافتند واین خدمات رسانی ها تا عادی شدن فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
طبق اعلام مسوولان، سیل اخیر حدود ۹ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های استان هرمزگان در ۲ شهرستان جاسک و بشاگرد وارد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!