ساخت سوسیس گیاهی توسط نستله


ساخت سوسیس گیاهی توسط نستله

ایتنا - کمپانی نستله تصمیم دارد تا سوسیس‌های گیاهی خود را در بازار ایالات‌متحده و آمریکا عرضه کند. به گفته این کمپانی مزه و طریقه پخت این سوسیس‌ها دقیقا شبیه به سوسیس‌های عادی موجود در بازار است.

نستله به‌تازگی اعلام کرده است که پس از موفقیت بسیار زیاد برنامه گوشت‌های گیاهی خود، محصول جدیدی را به این دسته اضافه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی نستله تصمیم دارد تا سوسیس‌های گیاهی خود را در بازار ایالات‌متحده و آمریکا عرضه کند. به گفته این کمپانی مزه و طریقه پخت این سوسیس‌ها دقیقا شبیه به سوسیس‌های عادی موجود در بازار است.

نسخه عرضه شده در امریکا سوسیسی است که از پروتئین نخودفرنگی تهیه شده است و با برند Sweet Earth نستله به فروش می‌رسد. این سوسیس با سه طعم متفاوت هابانرو چدار، زنجبیل آسیایی و اپل چیکون از ماه آوریل به فروشگاه‌های ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.
ساخت سوسیس گیاهی توسط نستله

علاوه بر این نسخه عرضه شده این سوسیس گیاهی در اروپا از پروئین سویا تهیه می‌شود و در طعم‌های براتورست و چوریزو به فروش می‌رسد. سویا اصلی‌ترین ماده اولیه این سوسیس‌ها است اما از چغندر، هویج ،فلفل و کلزا و روغن نارگیل نیز در تهیه آن‌ها استفاده شده است. این سوسیس تحت برند Garden Gourmet کمپانی نستله از 11 کشور اروپایی عرضه خواهد شد.

نستله اعلام کرده است که این شرکت نسخه‌های رستورانی هر دو سوسیس را بعد از عرضه آن‌ها مصرف‌کننده‌های نهایی به بازار ارائه خواهد کرد پس ممکن است به‌زودی این سوسیس‌ها را در منوی رستوران کشورهای عرضه شده شاهد باشیم. علاوه بر این رونق بازار محصولات گیاهی در جهان موجب شده است این کمپانی قرار است در آینده نه‌چندان دور محصولات جدیدی را به این دسته‌بندی جدید بیفزاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی