دفاع عجیب استیلی از عملکردش در تیم امید


دفاع عجیب استیلی از عملکردش در تیم امید

حمید استیلی این روزها به طرز عجیبی از عملکرد خود به عنوان سرمربی تیم ملی امید دفاع می‌کند و معتقد است حذف این تیم تقصیر او نبوده است.  نوشته دفاع عجیب استیلی از عملکردش در تیم امید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دفاع عجیب استیلی از عملکردش در تیم امید

حمید استیلی معتقد است عملکرد تیمش خوب بازی کرده است !
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵
دفاع عجیب استیلی از عملکردش در تیم امید

حمید استیلی این روزها به طرز عجیبی از عملکرد خود به عنوان سرمربی تیم ملی امید دفاع می‌کند و معتقد است حذف این تیم تقصیر او نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید استیلی این روزها حسابی از عملکرد تیم امید دفاع می‌کند و معتقد است تیم تحت هدایت او عملکرد فنی خوبی داشته و خوب بازی کرده است. استیلی در شرایطی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده که تیم امید در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفت و تنها پیروزی‌اش به سختی و مقابل چینی بدست آمد که زنگ تفریح گروه بود.

عملکرد استیلی،و تیمش حتی از دوره قبلی که با محمد خاکپور در این مسابقات حضور داشتیم هم ضعیف‌تر بود ولی استیلی معتقد است تیمش خوب بازی کرده و حذف امیدها تقصیر او نیست.

استیلی،در جریان این رقابت‌ها چند تصمیم عجیب مثل قرار دادن نورافکن در دفاع میانی و مهدی‌خانی در خط هافبک داشت ولی معتقد است کارش را درست انجام داده است!

دنیای ورزش تورنتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی