آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس


آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس

در شرایطی که اکنون آنتونی استوکس 4 روز در دبی در انتظار باشگاه پرسپولیس و نهایی کردن قراردادش است، تنها 24 ساعت به پایان این موضوع باقی مانده است. نوشته آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس

24 ساعت مهلت وکلای استوکس به پرسپولیس برای نهایی کردن قرارداد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵
آخرین فرصت مسئولان پرسپولیس برای جذب استوکس

در شرایطی که اکنون آنتونی استوکس ۴ روز در دبی در انتظار باشگاه پرسپولیس و نهایی کردن قراردادش است، تنها ۲۴ ساعت به پایان این موضوع باقی مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسوولان پرسپولیس در آخرین تلاش خود در نقل و انتقالات زمستانی در شرایطی آنتونی استوکس را مورد هدف قرار داده‌اند که مهاجم ایرلندی سابق تراکتور بعد از سه روز از موعد اعلام حضور در دبی، اکنون چهارمین روز بلاتکلیفی خود را بعد از انجام توافقات اولیه با این تیم را پشت سر می‌گذارد.

آنتونی استوکس که در صورت حضور در پرسپولیس می‌تواند بزرگترین ضعف سرخپوشان را در خط هجومی برطرف کند و آنها را امیدوار به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا کند، در شرایطی که توافقات نهایی با امیر حسینی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس و همچنین ارسلان مرتاض ایجنت ایرانی را صورت داده اما طی ۴۸ ساعت اخیر همچنان شرایط حضور و عقد قرارداد رسمی وی صورت نگرفته است.
در این رابطه علیرغم صحبت‌های زیادی که صورت گرفته و طرف ایرانی از شرایط عقد قرارداد و بندهای جاری شده رضایت کامل دارد، اما هنوز موفق به انجام روند نهایی قرارداد نشده‌اند و پیش پرداخت مربوطه به حساب این بازیکن واریز نشده است. باشگاه اما برای پرداخت این موضوع به مشکل ترانسفر ارز بر خورده است.

ارسلان مرتاض با فراهم ساختن شرایطی مناسب به سود باشگاه پرسپولیس در راستای پیش پرداخت، حذف پاداش‌ها و … مقدمات این انتقال را به خوبی فراهم آورده و در سمت دیگر اما باشگاه شرایط نهایی برای رسمی شدن این موضوع را فراهم سازد.

باشگاه طی مذاکرات صورت گرفته اعلام کرده با فراهم کردن منابع مالی ریالی در انتظار تبدیل آن به ارز است و این در حالیست که البته وکلای خارجی استوکس اعلام کرده‌اند برای این موضوع تا ۲۴ ساعت آینده به باشگاه فرصت خواهند داد و در صورتی که روند این مذاکره به سمت مثبت پیش نرود، آنها دبی را ترک خواهند کرد تا پرسپولیس از دستیابی به یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود ناکام بماند.

باید دید در فرصت کوتاه باقیمانده تا پایان مهلت اعلام شده از سوی آنتونی استوکس، باشگاه پرسپولیس قادر خواهد بود این مشکل را برطرف کند و در آستانه بازی با تراکتور، مهاجم سابق تبریزی‌ها را به تهران بکشاند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در