نتایج مان با کیفیت بازی هماهنگی نداشت/ صادقی: ای‌کاش اشتباهات تاثیرگذار داوری از ما دور شود


نتایج مان با کیفیت بازی هماهنگی نداشت/ صادقی: ای‌کاش اشتباهات تاثیرگذار داوری از ما دور شود

سرمربی تیم سایپا معتقد است با اضافه شدند دو سه بازیکن جدید، این تیم به نسبت نیم فصل اول باتجربه تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر گل گهر حضور یافت و درباره دیدار جدید تیمش به صحبت پرداخت. او در ابتدا گفت: درباره بازی برابر گل گهر با احترام به آقای مجید جلالی که استاد من هستند باید بگویم ما فردا برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم چرا که این امتیاز برای ما خیلی مهم است و نمی خواهیم آن را از دست بدهیم. به نظر من اردوی خوبی در تهران داشتیم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم. الان تیم ما به نسبت نیم فصل اول باتجربه تر شده است و فوتبال خوبی به نمایش می گذارد. ما خیلی امیدواریم که بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر استارت دوران سرمربیگری وی با ستاره های بیشتری در تیمش اتفاق می افتاد بهتر بود یا خیر گفت: من پیش از این هم گفته بودم که بازیکنان بزرگی از تیم سایپا جدا شدند و هم اکنون در تیم های بزرگ بازی می کنند. پس از آن ما برای اینکه بتوانیم بازیکنان بزرگ پرورش دهیم باید جوان های مستعد را به کار می گرفتیم که همین اتفاق هم افتاد و به همین دلیل تا دو سه سال آینده تیم سایپا باز هم بازیکنان خوب و بزرگی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: ما به نسبت کیفیت فنی که در دیدارهای نیم فصل اول داشتیم نتوانستیم امتیاز بگیریم. اگر روی لیاقت کیفیت فنی می خواستیم امتیاز بگیریم باید الان در رده های بالاتر باشیم اما این اتفاق نیفتاد و ما بر حسب کیفیتمان امتیاز نگرفتیم. اما در نیم فصل دوم بازیکنان ما تجربه های فراوانی از نیم فصل اول کسب کردند که در بازی های پیش رو قطعا به کارشان خواهد آمد و انشالله ناکامی در برخی بازی های نیم فصل اول را جبران خواهند کرد.

او درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات رضایت دارد یا خیر گفت: همان طور که گفتیم قصد داشتیم سه چهار بازیکن باتجربه به تیم اضافه کنیم که همین اتفاق هم افتاد. این بازیکنان خیلی زود هم به تیم پیوستند و توانستیم در تمام تمرینات از آنها استفاده کنیم تا با تیم به هماهنگی کامل برسند. در مجموع باید بگویم با آمدن این چند بازیکن باتجربه تیم مان تکمیل تر از قبل شد.

صادقی در پایان گفت: در نیم فصل اول ما از نظر داوری نیز آسیب هایی دیدیم و برخی از سوت ها متاسفانه به ضرر ما تمام شد. امیدوارم در نیم فصل دوم داوران اشتباهات تاثیرگذاری که در نهایت روی نتایج تیم ها تاثیر بگذارد نداشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!