حضور Aiways با کانسپت جدید U6ion در ژنو


حضور Aiways با کانسپت جدید U6ion در ژنو

درحالی‌که چندین خودروساز مهم جهانی غیبت خود در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 را به اطلاع عموم رسانده‌اند، استارت آپ هایی همچون Aiways این رویداد را به چشم فرصتی کم‌نظیر نگاه می‌کنند زیرا فرصت جلب‌توجه در برابر برخی خودروسازان مطرح را به دست می‌آورند. این خودروساز چینی اعلام کرده با کانسپت U6ion به ژنو خواهد رفت. … The post حضور Aiways با کانسپت جدید...

درحالی‌که چندین خودروساز مهم جهانی غیبت خود در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 را به اطلاع عموم رسانده‌اند، استارت آپ هایی همچون Aiways این رویداد را به چشم فرصتی کم‌نظیر نگاه می‌کنند زیرا فرصت جلب‌توجه در برابر برخی خودروسازان مطرح را به دست می‌آورند.

حضور Aiways با کانسپت جدید U6ion در ژنو

این خودروساز چینی اعلام کرده با کانسپت U6ion به ژنو خواهد رفت. چینی‌ها فعلاً چیز زیادی درباره‌ی این خودروی مفهومی منتشر نکرده‌اند.

حضور Aiways با کانسپت جدید U6ion در ژنو

دیگر محصول این شرکت در ژنو نسخه اروپایی U5 خواهد بود. این شاسی‌بلند الکتریکی طبق برنامه‌ها از سه‌ماهه دوم سال جاری و با قیمت حدود 24 هزار یورو وارد بازار اروپا خواهد شد. به این ترتیب U5 چینی، ارزان‌تر از دیگر خودروهای الکتریکی خواهد بود و می‌تواند جایگزین برخی هاچبک های کوچک همچون رنو Zoe با قیمت 22 هزار یورویی شود.

یکی از مدیران ارشد این شرکت گفته است:

نمایشگاه ژنو رویداد مهمی برای Aiways است زیرا ما اخبار بسیار هیجان‌انگیزی را درباره برنامه‌های خود در اروپا اعلام خواهیم کرد. ما به دنبال بهترین رقابت هستیم و این کار را با ایجاد تجربه کاربردی جدیدی انجام خواهیم داد.

دو محصول جدید Aiways سیزدهم مارس رونمایی خواهند شد و ما نیز همچون همیشه با جدیدترین اخبار مربوط به دنیای خودرو در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟