تداوم صدرنشینی تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ در لیگ برتر گیلان


تداوم صدرنشینی تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ در لیگ برتر گیلان

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سردار جنگل گوراب زرمیخ در ادامه رقابت های لیگ برتر گیلان به یک پیروزی پرگل رسید تا صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

در جریان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل، تیم سردارجنگل گوراب زرمیخ رو در روی تیم فوتبال شاهد شفارود اسالم قرار گرفت که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال سردار جنگل گوراب زرمیخ که تاکنون در رقابت های لیگ برتر گیلان بسیار قدرتمند ظاهر شده و در صدر جدول این مسابقات قرار دارد، در این دیدار نیز تسلط کاملی بر بازی داشت و سرانجام به یک پیروزی پرگل دیگر دست یافت.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته بیست و یکم این رقابت ها، تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم شهرداری بندرانزلی به برتری رسید و تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود نیز با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری کلاچای را مغلوب کرد.

در دیگر بازی انجام شده این هفته نیز تیم های فوتبال دخانیات گیلان و شهرداری ماسال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال دخانیات گیلان با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد تا علاوه بر کسب دومین پیروزی متوالی، روند رو به رشد خود را در این رقابتها ادامه دهد.

اما در پرگل ترین بازی برگزار شده از هفته بیست و یکم این رقابت ها، تیم های فوتبال معلم شاندرمن و شهرداری کوچصفهان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم معلم شاندرمن در یک بازی برتر و پرگل، با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته بیست و یکم تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ با انجام ۲۰ مسابقه و کسب ۵۱ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با ۱۹ بازی و کسب ۳۸ امتیاز دوم است و شهرداری رضوانشهر با ۲۰ بازی و کسب ۳۶ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ۱۳ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟