سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا: اشتباه داوری در نتیجه بازی اثرگذار بود


سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا: اشتباه داوری در نتیجه بازی اثرگذار بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: اشتباهات داوری در نتیجه بازی اثرگدار بود و انتطار داریم فدراسیون فکری به حال این موضوع کند.

به گزارش ایرنا فروزان سلیمانی جمعه پس از باخت تیمش مقابل شهرداری بم اظهار داشت: اگر اشتباه داوری و دروازه بانمان نبود، شاید با این نتیجه شکست نمی خوردیم اما در کل شهرداری بم صدرنشین رقابت ها است و از بازیکنان ملی پوش فراوانی بهره می برد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کردیم بازی سختی در پیش داریم گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها تلاش خود را کردند و از جان مایه گذاشتند اما حریف تیم قدرتمندی بود در حالی که بسیاری از بازیکنان ما مصدوم بودند.

سلیمانی با بیان اینکه تیمش در درون دروازه با مشکل مواجه است گفت: ما با بازیکنان مصدوم بسیاری مواجه هستیم و اگر نتوانیم ضعف گلر خود را برطرف کنیم، نمی توانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: نمی دانم فدراسیون چگونه داوران بی تجربه را برای بازی ها انتخاب می کند. تیم ما هفته گذشته نیز شکست خورد اما من از داور بازی بابت قضاوت خوبش تشکر کردم اما در دیدار امروز اشتباهات داوری به ما تحمیل شد.

در ادامه مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: تاکنون عملکرد خوبی در رقابت ها داشتیم و تنها هدفمان قهرمانی در فصل است که امیدوارم این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک بازی خوب و جذاب از هر ۲ تیم بودیم گفت: در ابتدای بازی روی غافلگیری گل خوردیم اما بالافاصله به بازی برگشتیم و کار را تساوی کردیم. آویسا تیم خوب و جنگنده ای بود و در ابتدای بازی حملات زیادی روی دروازه ما داشتند اما ما باتجربه تر بودیم و پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه هفته آینده بازی سختی مقابل سیرجان خواهیم داشت گفت: این بازی یک دربی محسوب می شود و حساسیت زیادی دارد. تیم های سپاهان، کردستان، سیرجان و تیم ما جزو قدرتهای این فصل هستند و شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

دیدار تیم های آویسا و شهرداری بم با نتیجه ۶ بر یک به سود بم به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر