سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری: هدفمان قهرمانی در لیگ است


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری: هدفمان قهرمانی در لیگ است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: هدفمان قهرمانی در لیگ است اما در ابتدا تلاش می‌کنیم به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف صعود کنیم.

به گزارش ایرنا مینا بارانی جمعه پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم، کیفیت بازی به لحاط فنی بالا بود اگرچه خستگی و مصدومیت بازیکنان باعث شد که بازی سخت تر شود.

وی ضمن تبریک به تیم مس گفت: آنها تیم خیلی خوبی هستند و در این فصل جزو مدعیان به شمار می روند. در این بازی یکی، ۲ اشتباه فردی باعث شد تن به مساوی دهیم، امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم و ۲ بازی آینده را با برد پشت سر گذاشته و به پلی آف صعود کنیم.

بارانی افزود: در پلی آف برنامه خاصی داریم و تنها به دنبال قهرمانی هستیم منتها باید هوشیار باشیم و از موقعیت های خود بهترین استفاده را ببریم.

وی در خصوص بازی های لیگ به صورت ۲ مرحله ای گفت: در مرحله مقدماتی یک تیم چهارم است و با تلاش فراوان خود را به صدر جدول می رساند اما در ادامه باید در پلی اف بازی کند که ممکن است قدرت بازی کردن را نداشته باشد. امیدوارم فلسفه پلی آف به فوتسال بانوان کمک کند.

در ادامه آتوسا رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان گفت: بازی حساسی بود چون ۲ تیم اول و دوم جدول بودند، ما آمده بودیم که امتیاز از دست ندهیم و جایگاهمان را در صدر جدول حفظ کنیم و جزو مدعیان باشیم. این بازی جزو معدود بازی هایی بود که جذاب بود و ۲ تیم فوتسال بازی کرده و گل های زیبایی به ثمر رساندند.

وی گفت: بچه های ما خیلی خوب کار کردند و فکر می کنم تیم ما قدری بهتر بود و می توانستیم برنده بازی باشیم. ۲ هفته آخر مسابقات، جنگ بر سر قرار گرفتن در جایگاه بهتر جدول است تا در پلی آف بازی های آسانتری داشته باشند. ما در آینده با آبادان و کرمان بازی داریم که بازی های آسانی نیستند، ما سعی می کنیم این ۲ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا جایگاهمان را در جدول محکم کنیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: برگزاری بازی ها به صورت پلی آف باعث جنبجوش بیشتر مسابقات می شود چون همه می خواهند جزو چهار تیم برتر شوند تا امیدی برای قهرمانی داشته باشند. معتقدم برگزاری لیگ به شکل پلی آف برای لیگی بهتر است که تعداد تیم های آن کم باشد نه برای ما که ۲۴ بازی انجام می دهیم و تازه به پلی آف می رویم، طبیعتا این شرایط برای خانم ها سخت است و کار را سخت تر می کند.

دیدار تیم های ملی حفاری و مس رفسنجان با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...