مسئولان به فکر مردم سیل زده سیستان وبلوچستان باشند


مسئولان به فکر مردم سیل زده سیستان وبلوچستان باشند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: هم اینک وظیفه مسوولان است که به فکر مردم سیل زده و محرومان جامعه سیستان و بلوچستان باشد و هر چه سریعتر زیرساخت ها را برای خدمت رسانی به مردم فراهم کند.

مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با قدردانی از همت بلند مردم خیرخواه و نوعدوست ایران اسلامی و شهرهای سیستان و بلوچستان برای کمک به سیل زدگان اظهار داشت: مردم ایران و سیستان و بلوچستان در این آزمون الهی خوش درخشیدند و امیدواریم خدای متعال از کارها و خدمات ارزشمندشان راضی باشد.


وی افزود: بارش های سنگین و سیلابی اخیر در شهرهای سیستان و بلوچستان با برجا گذاشتن انبوهی از خسارت و نقصان، مردم فقیر و نیازمند ما را فقیرتر کرد.

امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اینکه در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور قول های خوبی برای دو بانده کردن جاده های خاش و ساخت جاده مرزی و صد تخت بیمارستانی داده شده است، گفت: از دولتمردان انتظار محقق ساختن شعارها و وعده ها و گام برداشتن برای رفع محرومیت ها را داریم و از آنها می خواهیم به آنچه می گویند، عمل کنند.


مولوی حافظ احمد کبدانی خطیب این هفته نماز جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز از سیل خروشان همدلی مردم خاش، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، زاهدان و غیره برای یاری رساندن به مردمان آسیب دیده جنوب سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.


مولوی ضیاءالرحمان قلندرزهی امام جمعه موقت مسجد جامع الخلیل خاش هم با قدردانی از مشارکت حداکثری و پرشور مردم و حمایت های مسئولان این شهرستان برای کمک به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان گفت: الحمدلله به یاری پروردگار متعال کمک های ارزشمندی برای سیل زدگان جمع آوری و توزیع شد و همچنان این سیل کمک های مردمی در نقاط آسیب دیده جاری است.


وی از حمایت ها و خدمات ویژه مسئولان کارخانه سیمان خاش برای توزیع افزون بر 2 هزار تن سیمان، پیگیری برای اعزام صد تریلی مواد غذائی و غیره از شرکت های شستا و اعزام چند کاروان از نیروهای آشپز و نیز توزیع چندین تن مواد غذائی اهدائی این کارخانه به سیل زدگان قدردانی و برای متولیان این کار ارزشمند و صدقه جاریه دعای خیر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط