گمانی زنی بدون آگاهی نسبت به داوطلبان انتخاباتی که صلاحیت آن ها تایید نشده، گناه است


گمانی زنی بدون آگاهی نسبت به داوطلبان انتخاباتی که صلاحیت آن ها تایید نشده، گناه است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: گمانی زنی بدون علم و آگاهی نسبت به داوطلبان انتخاباتی که هنوز صلاحیت آن ها تایید نشده، گناه است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهارکرد: اجازه نداریم نسبت به داوطلبانی که صلاحیت آن ها احراز نشده، تهمت بزنیم و مطلبی را نسبت به آن ها در فضای مجازی و حقیقی منتشر کنیم.

وی افزود: اجازه دهیم که فضا، فضایی آرام باشد، آن هایی که تایید شده اند به صورت سالم به رقابت بپردازند و آن هایی که رد شده اند نیز در پست ها و مکان هایی دیگر از ظرفیت آن ها استفاده شود.

نوری خطاب به داوطلبانی که صلاحیت آن ها نیز تایید شده است، بیان کرد: داوطلبانی که تایید صلاحیت شده اند، قانون را رعایت کنند و سعی نکنند با تهمت زدن، رقبای خود را تخریب کنند و از این طریق خود را بالا بکشند.

وی ادامه داد: هواداران نامزدها نیز از بازنشر هر مطلبی که شایعه است و به صحت آن ها اطمینان ندارند، به طور جدی خودداری کنند که این امر نیز گناه است.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز اشاره و تصریح کرد: پرداختن به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار باید برای مدت ها ادامه یابد تا بتوان بهره برد و الگوگیری کرد.

وی با بیان اینکه یکی از شخصیت های مهم شهید سردار قاسم سلیمانی، استعمار ستیزی بوده است، تاکیدکرد: ما با بیرون کردن رژیم شاهنشاهی، استکبار را از کشور خارج کردیم اما استکبار دست از توطئه چینی علیه کشور ما برنداشت و با انجام برنامه و توطئه های مختلف سعی بر ساقط کردن نظام را داشته است.

نوری توضیح داد: 40 سال است که متحمل انواع تحریم ها شده ایم و 17 هزار شهید ترور در این کشور با حمایت آمریکا و نظام استکباری به شهادت رسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هر جا نگاه می کنیم، نظام استکباری در حاشیه کشور ما نفوذ پیدا کرده و به دنبال اجرای هدف خود یعنی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: در همین راستا برای مبارزه با نظام استکباری و خنثی کردن توطئه های آن ها، سپاه قدس ایجاد شد تا توطئه های آمریکا از بین برده شود و شهید سردار قاسم سلیمانی با کمک همرزمانش بودند که توانست توطئه های آن ها را در کشورهای همسایه خنثی کنند.

وی افزود: آمریکا به معنای جنایت، تفرقه و ناامنی است و شهید سردار قاسم سلیمانی با آن مبارزه کرد تا کشور ما به مخاطره نیفتد و این شهید بزرگوار بود که توانست با تلاش های انجام شده، کشورهای منطقه را یک دست کند.

نوری ادامه داد: شهید سردار قاسم سلیمانی دشمنی آمریکا را عریان کرد، خون تازه ای در رگ همه مردم ایران دواند و همه را به میدان آورد و توطئه آمریکا را شکست داد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر خون شهید سردار قاسم سلیمانی سبب شد تا کلید خروج فساد(آمریکا) از منطقه زده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!