برناردو سیلوا: فیل فودن، اریک گارسیا و تیلور هاروود بلیس مثل بازیکنان 27، 28 ساله بازی می‌کنند


برناردو سیلوا: فیل فودن، اریک گارسیا و تیلور هاروود بلیس مثل بازیکنان 27، 28 ساله بازی می‌کنند

برناردو سیلوا از نحوه کمک به بازیکنان جوان می‌گوید.

طرفداری- برناردو سیلوا به تمجید از بازیکنان جوان سیتیزن‌ها پرداخته است.

منچسترسیتی یکی از باشگاه‌هایی است که استعدادهای درخشانی زیادی دارد که در این بین شاید بتوان به فیل فودن، اریک گارسیا و تیلور هاروود بلیس بلیس اشاره کرد. هرچند شاید پپ گواردیولا به دلیل ستاره‌های زیادی که در ترکیبش دارد کمتر به این بازیکنان بازی دهد ولی آن‌ها فرصت هایی برای نشان دادن استعدادهای خود به طرفداران این تیم داشته اند. حالا ستاره پرتغالی منچسترسیتی درباره کیفیت و عملکرد این سه بازیکن می‌گوید:

هر بار که آن‌ها بازی می‌کنند بسیار عالی است. فیل برای مدتی طولانی است که با ما سپری می‌کند و همه می‌دانند او به چه اندازه خوب است ولی اریک و تیلور هم هربار که بازی کرده اند، عالی بودند. به نظر می‌رسد 27 یا 28 ساله هستند. بسیار آرام آرام هستند و همچنین روشی که فکر می‌کنند، بازی خوانی می‌کنند و با تیم تطبیق پیدا می‌کنند بسیار خوب است. حس خوبی است که بازیکنان جوان و کیفیت آن‌ها و همچنین سرعتی که با تیم تطبیق پیدا می‌کنند را ببینید.

وی در ادامه درباره کمک به بازیکنان جوان اضافه می‌کند:

تلاش می‌کنم تا جایی که می‌شود احساس راحتی کنند. این مسائل را وقتی 17 یا 18 ساله بودم پشت سر گذاشتم، وقتی که با بازیکنان بزرگ شروع به تمرین کردن می‌کنید. گاهی خجالت می‌کشید و نمی‌توانید به صورت عادی تمرین کنید. بنابراین باید کاری کنید که احساس راحتی کنند، گویی حس خانه به آن‌ها دست دهد. فکر می‌کنم این بهترین کاری است که می‌‌توانید برای آن‌ها انجام دهید. باید سخت تمرین کنید چرا که بعدا شما چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. مسئله بزرگ برای آن‌ها این است که یاد بگیرند و در بازی خود پیشرفت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری