هند اقدامات پیشگیرانه را برای ورد ویروس کرونا اتخاذ کرد


با افزایش تلفات بیماری ویروسی (کرونا) در چین، دولت هند اقدامات لازم و نظارت بر تمام مسافران که از چین وارد این کشور می شوند را افزایش داده و در سرتاسر این کشور اعلام آماده باش نموده است. شبکه خبری ” ان دی تی وی” امروز جمعه گزارش داده است که راویش کومار سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفته است که این وزارتخانه با صدور دستور العملی از سایر نهاد...

هند اقدامات پیشگیرانه را برای ورد ویروس کرونا اتخاذ کرد

با افزایش تلفات بیماری ویروسی (کرونا) در چین، دولت هند اقدامات لازم و نظارت بر تمام مسافران که از چین وارد این کشور می شوند را افزایش داده و در سرتاسر این کشور اعلام آماده باش نموده است.

شبکه خبری ” ان دی تی وی” امروز جمعه گزارش داده است که راویش کومار سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفته است که این وزارتخانه با صدور دستور العملی از سایر نهاد های دولتی مربوطه خواسته است تا تمام مسافرانی که از چین وارد هند می شوند را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هند مورد بررسی قرار دهند.

اقای کومار بیان داشت که اکنون هیچ موردی از ابتلا به این ویروس در هند مشاهده نشده است و تا هنوز بیش از ۱۲ هزار مسافر از ۶۰ پرواز با مبدا چین مورد بررسی قرار گرفته اند.

وزارت خارجه هند روز گذشته اعلام کرده بود که یک پرستار هندی که در عربستان سعودی مشغول به کار است به ویروس کرونا مبتلا شده است.

مقامات در عربستان سعودی بیان داشتند که این پرستار هندی اهل ایالت کرالا بوده و به همراه سه نفر دیگر را در قرنطینه قرار داده اند.

این در حالی است که هنوز درمانی برای ویروس کرونا در چین یافت نشده و شمار قربانیان این بیماری به ۲۵ کشته و ۸۳۰ مبتلا افزایش یافته است دولت چین امروز جمعه مجبور شد با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، راه های ورود و خروج ۸ شهر را ببندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان