امام جمعه کیش: اقتدار، لازمه بقا در معادلات جهانی است


امام جمعه کیش:  اقتدار، لازمه بقا در معادلات جهانی است

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به وجود نظام سلطه و رفتارهای استیلاجویانه استکبار جهانی گفت: اقتدار، لازمه بقا در معادلات جهانی است، لذا اگر کشوری نتواند در حوزه های مختلف مقتدر و روزآمد باشد، محکوم به زوال و شکست است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در نماز جمعه کیش با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران گفت: قویتر شدن اصلی بسیار ضروری است و رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان، مسیر آینده را به سوی قوی شدن ترسیم کردند.
وی با اشاره رشد توسعه کشور در ابعاد مختلف از جمله دانش دفاعی گفت: موشک باران پایگاه های آمریکایی در عراق نشان دهنده اقتدار و بالا بودن توان دفاعی جمهوری اسلامی است.

وی ترور سردار سلیمانی و تهدید ترور فرمانده سپاه قدس را نشانه ضعف و درماندهی آمریکایی ها برشمرد و تاکید کرد: ملت شهید پرور ایران هرگونه اقدام تجاوزکارانه و تروریستی را با قاطعیت پاسخ می دهند.

امام جمعه کیش دربخشی دیگر از سخنان خود، رونق تولید و رهایی از وابستگی به نفت را مهمترین مولفه قدرت اقتصادی برای کشورمان برشمرد و گفت: برنامه ریزی های کشور باید به سمتی برود که اقتدار اقتصادی کشور نیز محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی تاکید کرد و از گروه‌های سیاسی خواست به جای دو دستگی و اختلاف، اتحاد و وحدت ملی را هرچه بیشتر تقویت کنند و انتخاباتی شایسته رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس