مسئولان با حفظ امانت‌داری زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم کنند


مسئولان با حفظ امانت‌داری زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم کنند

امام‌جمعه سنندج با تأکید بر لزوم رعایت امانت‌داری در پذیرش مسئولیت گفت: مسئولان باید با حفظ امانت‌داری در مسئولیت خود زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم کنند.

ماموستا فایق رستمی، امروز، چهارم بهمن‌ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه سنندج اظهار کرد: اجرای عدالت در تمام امور سیاسی، اجتماعی زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر جامعه و کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر اجرای عدالت در جامعه اسلامی و دستورات مؤکد دین اسلام در این زمینه افزود: عدالت یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام بوده و مسئولان در ارائه خدمات خود باید اصل عدالت را در اولویت امور خود قرار دهند.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر در اجرای عدالت در دوران زمامداریش بیان کرد: حضرت علی† این اندیشه را به‌منزله یک استراتژی سیاسی و یک برنامه اجتماعی برای همگان توصیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه امانت‌داری همواره مورد تأکید قرآن و پیامبر (ص) بوده است، عنوان کرد: امانت‌داری در پذیرش مسئولیت نیز وظیفه سنگینی است که بر عهده مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی گذاشته‌شده است.

ماموستا رستمی با تأکید بر لزوم رعایت امانت‌داری در پذیرش مسئولیت عنوان کرد: مسئولان باید با حفظ امانت‌داری در مسئولیت خود زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم کنند و از فرصت مسئولیت در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت صحیح به آنان بهره گیریم.

وی در ادامه به اخلاق حسنه در وجود پیامبر (ص) اشاره و عنوان کرد: ما مسلمانان نیز با الگو گیری از پیامبر اکرم (ص) و لزوم رعایت اخلاق حسنه زمینه سعادت خود در دنیا و آخرت را فراهم کنیم.

وی بابیان اینکه اسلام مکتب بزرگی برای هدایت بشریت است، یادآور شد: ما مسلمانان باید در برابر مشکلات و مصائب دنیوی صبور باشیم و با رفتار و اخلاق صحیح، رضایت خداوند را کسب کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!