امام جمعه مشگین‌شهر: نظر شورای نگهبان محترم است


امام جمعه مشگین‌شهر: نظر شورای نگهبان محترم است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین‌شهر از وارد کردن هجمه‌های غیرقانونی به نهاد شورای نگهبان توسط برخی از مسوولان انتقاد کرد و گفت: نظر این شورا بر همگان محترم است.

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر افزود: نظارت استصوابی بر اساس قانون اساسی کشور انجام می‌شود که با رای مردم تصویب شده است.

وی گفت: شورای نگهبان با بهره‌گیری از فقها و حقوق‌دانان و۳۱ دفتر استانی و ۴۵۰ دفتر نظارت شهرستانی و هزاران نیرو در سراسر کشور بدقت صلاحیت داوطلبان را مورد سنجش و بررسی قرار داده و نظر این شورا محترم است.

وی با دعوت از مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای اظهارداشت: به فضل الهی و برغم توطئه دشمنان انتخاباتی پرشور را شاهد خواهیم بود.

حجت‌لاسلام باوقار با بیان اینکه نهاد امامت جمعه از هیچ جریان و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کند، خواستار پرهیز روسا و کارمندان ادارات جهت تبلیغات در وقت اداری و استفاده از امکانات دولتی شد.

خطیب جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سپاه قدس گفت: رهبر فرزانه انقلاب از سپاه قدس به عنوان نیروی بدون مرز نام بردند که این تعبیر حاوی پیام خاصی می‌باشد.

او تشریحکرد: پس از شهادت سردار سلیمانی مردم ایران منسجم‌تر و متحدتر از گذشته شده و در راستای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شده‌اند.

وی در پایان با گرامیداشت ایام فاطمیه (س) به بیان ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و تنها مکتب نجات‌بخشی که سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد را مکتب فاطمی دانست.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج