فقط محور مهاباد - بوکان در آذربایجان‌غربی بسته است


فقط محور مهاباد - بوکان در آذربایجان‌غربی بسته است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به بازشدن راه‌های ارتباطی استان با تلاش راهداران پس از کولاک شب گذشته و با وجود بارش برف امروز گفت: در حال حاضر تنها محور مهاباد - بوکان به علت کولاک بسته است.

ارسلان شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که تا ساعاتی پیش محورهای ارتباطی در شمال و جنوب استان از جمله مهاباد - سردشت، پیرانشهر - تمرچین و خوی - چالدران به علت کولاک شدید بسته شده بود، با تلاش راهداران، از ادامه بسته شدن این محورها جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه جاده های آذربایجان غربی برفی است و راهداران به صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی و تسهیل روند ترددهای جاده‌ای هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر مسیر مهاباد - بوکان، محور تمرچین - پیرانشهر نیز با وجود خروج از حالت انسداد برای تردد به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: بارش برف و در برخی موارد، کولاک در ادامه روز استمرار خواهد داشت و از مردم می خواهیم پیش از سفر با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و از انجام هرنوع سفر غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش ایرنا، شب گذشته بر اثر کولاک شدید در محور پیرانشهر - تمرچین نزدیک به ۴۰۰ مسافر در این محور توسط نیروهای ارتش و راهداری نجات و به پایانه تمرچین منتقل شدند.

در این عملیات بیش از ۲۰۰ نفر از مسافران در داخل پایانه مرزی تمرچین و بالغ بر ۲۰۰ نفر نیز در داخل شهر اسکان داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!