استکبار جهانی به دست رزمندگان بدون مرز مقاومت نابود می‌شود


استکبار جهانی به دست رزمندگان بدون مرز مقاومت نابود می‌شود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تفکر بسیجی تنها مختص ایران نیست، گفت: باید هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام تشکیل شود و رزمندگان بدون مرز باید در تمام دنیا در مقابل مستکبران ایستادگی کنند.  

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز جمعه ۴ بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بیان کرد: باید از اخلاص، شجاعت، تواضع و صلابت سردار شهید قاسم سلیمانی و نفوذ او در دل‌ها الگو بگیریم و آن را ترویج دهیم.

وی افزود: خداوند در سوره فتح می‌فرماید: «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» که در واقع بیانگر شاخصه یاران و پیروان پیامبر(ص) است که نسبت به دشمنان با قاطعیت برخورد می‌کنند چرا که منطق کفار، نابودی اسلام و برچیدن نظام الهی است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: مومنان باید تجلی صفات الهی بوده و نسبت به یکدیگر رحمت و لطف داشته باشند، بنابراین در حادثه سیل سیستان و بلوچستان باید درد آنان را درد خود احساس کنیم چرا که مهربانی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیروان پیامبر(ص) و مکتب اسلام است.

نوفرستی اظهار کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را زمینه سازی کرد و این شجره طیبه را پدید آورد که امروز آثار و برکات آن جای تعجب دارد.

وی با بیان اینکه عصبانیت کفار نشانه رشد و تعالی مومنان و برکت و عظمت انقلاب اسلامی است، افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز عده‌ای تلاش می‌کنند جوانان را به سمت سرگرمی‌ها و لجن‌زارهای غربی سوق دهند؛ بنابراین باید در مقابل آنان ایستادگی کنیم و هر مسئولی در این زمینه کوتاهی کند در مقابل خدا باید پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، ادامه داد: زندگی حضرت فاطمه(س) برای همه مومنان و شیعیان الگو است چراکه ایشان مجاهدی خستگی‌ناپذیر است که محدود به زندگی خانواده نیست و در عرصه سیاسی و اجتماعی برای دفاع از ولایت با تمام وجود به میدان آمد و در این راه دست از مبارزه برنداشت.

نوفرستی با تاکید بر رسالت رسانه‌ها در معرفی این بانوی بزرگ اسلام، خاطرنشان کرد: عبودیت و تسلیم در محضر خداوند از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) است که باید در جامعه پررنگ شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول