حمله موشکی ایران به عین‌الاسد ناتوانی نظامی آمریکا را ثابت کرد


حمله موشکی ایران به عین‌الاسد ناتوانی نظامی آمریکا را ثابت کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در حمله موشکی ایران به عین‌الاسد ثابت شد که سیستم دفاع هوایی آمریکا کاملا به هم ریخته و ناتوانی نظامی آمریکا مشهود است.

آیت الله سیدحسن عاملی امروز چهار بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ایران با حمله به عین‌الاسد بزرگترین نقطه ضعف آمریکا را برای روسیه و چین برملا کرد به طوری که اذعان می‌کنند این موضوع بالاترین اثر حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد و یک گنجینه بسیار قیمتی برای روسیه و چین است.
وی با اشاره به اینکه این هفته ترامپ اهانت بزرگی به ملت ما کرد، خاطرنشان کرد: او جنایاتی در حق ملت ما مرتکب شده که هیچ رئیس جمهور آمریکا مرتکب نشد و با این حال او در توئیت فارسی به ملت ایران عشق و ارادت نشان داد و ابراز نگرانی از وضعیت ایرانیان کرده در حالی که این اهانت و تحمیق علیه ایران است در حالی که ملت ما هیچ وقت زیر بار این حماقت نمی‌رود.
امام جمعه اردبیل به یاس و ناامیدی آمریکا در حمله نظامی به ایران اشاره کرد و گفت: ترامپ از درگیری نظامی مأیوس کامل است و می‌داند که از حیث نظامی نمی‌تواند با ایران درگیر شود و این از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا است.
عاملی با تاکید بر اینکه ترامپ بداند که ملت ما صورت او را بدون نقاب و بدون روتوش می‌بینند، تصریح کرد: او به شدت عصبانی و مثل انسان مارگزیده است چرا که هیبت او و شاخ او شکسته است و نمی‌تواند کاری کند و لذا مجبور است به فشار اقتصادی و جنگ روانی رو بیاورد.
وی ادامه داد: آمریکا از سر ضعف به یک اقدام تروریستی دست زد و سردار ما را شهید کرد با این که با شعار مبارزه با تروریسم به منطقه آمده است و بسیار جای تاسف است که این هفته سردار قاآنی رانیز تهدید به ترور کرد.
عاملی بیان کرد: ما به ترامپ و تیم تروریست او می‌گوییم انتقام سخت هنوز تمام نشده است، آمریکایی ها به شدت ترسیده‌اند و نیروهای آنها در عراق و سوریه هیچ کدام زمینی جابجا نمی‌شوند.
وی گفت: ترامپ جواب خود را ۲۲ بهمن خواهد گرفت و آنها در آستانه ۲۲ بهمن خبط بزرگی کردند که سردار ما را شهید و به ملت ما اهانت کردند.
نماینده مردم اردبیل ئر مجلس خبرگان رهبری افزود: از عجائب امور این است که سفیر انگلیس لباس مبدل پوشیده در بین دانشجویان دانشگاه تهران به عنوان معترض و تشویق معترضین حاضر و دستگیر شده و خود را معرفی نکرده است.
عاملی اظهار کرد: ملت ما از وقاحت شما خوب اطلاع دارد و با این ژست قانون‌مداری شما فریب نمی‌خورد و شما را اول قانون‌شکن دنیا می‌داند.
وی همچنین در خطبه اول نماز نیز با اشاره به اهمیت انتخابات و راهکارهای انتخاب اصلح بیان کرد: انتخابات ظرفیت بزرگی برای ماست، چرا که حاکمیت ملی ما از طریق انتخابات اعمال می‌شود و انتخابات واقعی و جدی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و بزرگترین تکریم برای ملت ماست.
امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه جدی‌ترین انتخابات در دنیا در ایران برگزار می‌شود، گفت: در بسیاری از کشورها روسای جمهور با تغییر قانون اساسی خود را رئیس مادام‌العمر کرده‌اند و استقلال تمام قوا را سلب و خود را به فعال ما یشاء تبدیل کرده و حاکمیت ملی را از بین برده‌اند.
به گزارش ایسنا، عاملی به خصوصیات نماینده اصلح و مردمی اشاره و اظهار کرد: نماینده آرمانی و اصلح باید انسانی مهذب، خودساخته، خداترس، باتقوا، با ایمان و دارای واهمه قدسی باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان