امام جمعه موقت زاهدان: کمک به سیلزدگان جهاد در راه خداست


امام جمعه موقت زاهدان: کمک به سیلزدگان جهاد در راه خداست

زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه مسوولان باید تمام تلاش خود را برای کمک رسانی به سیلزدگان بکار گیرند گفت: امروز کمک به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان جهاد در راه خداست.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: همه مردم در حد توان باید به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان کمک کنند زیرا بسیاری از سیلزدگان تمام سرمایه و داریی خودشان را در این سیلاب از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: متاسفانه سیلاب اخیر خسارت های بسیار زیادی به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان و مردم وارد کرده است که مسوولان باید تلاش کنند در کمترین زمان این خسارت‌ها را جبران کنند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم و مسوولان باید دست به دست هم دهند تا خسارت‌های سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان جبران شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران فرمودند «آنچه شما در تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی دیدید دست یاری خداوند بلند مرتبه بود».

وی ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند«کدام عاملی می‌توانست اینچنین معجزه‌ای را نشان دهد جز دست قدرت الهی» کسانی که دست قدرت خدا را نمی‌توانند ببینند و تحلیلی‌های مادی از این مسائل می‌کنند عقب می‌مانند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به شهادت سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: خون حاج قاسم سلیمانی اولین ثمری که داشت این بود که هیبت، شوکت و باطن ظاهری آمریکا را به آتش کشید.

وی همچنین با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: محبت فاطمه (س) سبک زندگی به انسان پیشنهاد میکند که آن سبک زندگی منجر به نجات انسان از دنیای مادی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر