مردم ایران همدلی خود را در سیل اخیر به نمایش گذاشتند


مردم ایران همدلی خود را در سیل اخیر به نمایش گذاشتند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: مردم ایران با کمک به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان حس نوع‌دوستی و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: مردم ایران با الگو گرفتن از پیشوایان دینی خود در این روزهای سخت و سرد مناطق سیل زده مقتدرانه و سلحشورانه حماسه آفریدند و در یاری رساندن به آنها پیشقدم بودند.

وی بیان کرد: سیلاب خسارت‌های زیادی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرده که باید مردم و مسوولان با کمک یکدیگر این خسارت‌ها را جبران کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران و مسوولان هستند که بحق مردم و مسولان تا کنون به خوبی برای جبران خسارت‌های این سیلاب تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: عمق خسارت‌های سیلاب در جنوب سیتان و بلوچستان بسیار زیاد است که جبران این خسارت‌ها نیازمند تلاش و کار بیشتر است.

مولوی کریم زایی اظهار داشت: با عمل به دستورات الهی مسیر نیل به سعادت دنیوی و اخروی برای مومنان هموارتر می‌شود.

وی احسان و انفاق را از خصوصیات بارز مسلمانان دانست و با خشنودی از رفتار سرشار از عاطفه و نوع دوستی مردم و دولتمردان در کمک به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی زیر پرچم اسلام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: من به عنوانِ یک بلوچ از تمامی مردم ایران که به کمک هموطنان خود در سیستان و بلوچستان شتافتند قدردانی می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !