تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد


تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت تمامی ترفندها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و باعث اتحاد و انسجام بیش از پیش ملت ایران و همه آزادیخواهان در مقابله با استکبار شد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به خطبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای غلبه بر دشمنی ها باید قوی شویم که این قوی شدن در مسیری است که شهدا برای ما هموار کردند.

وی اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شجاع و ولایت پذیر و سرباز ولایت بود که اگر می خواهیم قوی باشیم باید رابطه دلی خودمان با رهبری که سکاندار انقلاب است، را قوی تر کنیم.

خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: نکته مهمی که شاهد آن هستیم سناریوی شکست خورده دشمنان است از این رو با ترور سردار سلیمانی به دنبال تضعیف مقاومت بودندکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش از پیش محور مقاومت را تقویت کرد.

شامحمدی اضافه کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک مکتب است که باعث پیشرفت وآبادانی و معیار شکست ترفندهای دشمن است و حضور میلیونی مردم در حمایت از سردار مقاومت توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به سیلی سخت کشورمان به مهم ترین پایگاه نظامی آمریکا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز یوم الله بود و در این عملیات هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و دیدیم خطبه های آرام بخش رهبری نیز صلابت نظام و جریان مقاومت را احیا کرده و با روشنگری های خودشان بیش از پیش این محور را تقویت کردند.

او همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان برای حضور انتخابات پیش رو اضافه کرد: انتخابات مظهر وحدت در چگونگی اداره کشور و حضور مردم تضمین کننده منافع آن ها در این عرصه است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضور فاطمه (س) گفت: ایشان شهید راه ولایت بودند از این رو باید با تاسی از این بانوی بزرگوار مطیع امر ولایت باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا