گمرک در ترخیص کالاهای انبار شده شتاب کند


گمرک در ترخیص کالاهای انبار شده شتاب کند

همدان- ایرنا- امام جمعه موقت همدان به انبوه کالاهای انبار شده در گمرک‌های کشور به ویژه بنادر اشاره کرد و گفت: مسوولان برای ترخیص این کالاها و تامین نیاز مردم شتاب کنند.

حجت الاسلام محمد محمدی قائنی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان، به متصدیان گمرک توصیه کرد از ورود اجناس و کالاهای بدون نظارت خودداری و از قاچاق کالا نیز جلوگیری کنند.

وی با اشاره به حجم بالای کالاهای انبار شده در گمرک های کشور به ویژه در بنادر گفت: مسوولان گمرک برای ترخیص این کالاها و رفع مشکلات مردم با شتاب بیشتری اقدام کنند.

امام جمعه موقت همدان افزود: نباید نیازمندی های مردم به خاطر اقتضای قانون و برخی اهمال کاری ها معطل بماند و امیدواریم با کار جهادی این مسئله مهم رسیدگی شود.

حجت الاسلام محمدی قائنی مردم را به مشارکت بیشتر در اقتصاد کشور توصیه کرد و گفت: سرمایه های مردم نعمت الهی است و باید در راه پیشرفت کشور هزینه شود.

وی تلاش برای تقویت تولید و اشتغال را از ویژگی های بارز افراد باتقوا و مومن برشمرد و افزود: مملکت اسلامی به این گونه اشخاص نیازمند است.

امام جمعه موقت همدان کوشش در این راه را بهترین توشه برای آخرت دانست و گفت: متمکنان و سرمایه داران سرمایه های خود را در راه سعادت و کمال جامعه هزینه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی