انقلابیگری مهمترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است


انقلابیگری مهمترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: انقلابیگری یکی از مهمترین واژگان شکل گرفته در قامت انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است که همگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، داشتن همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از آن و تقوای دینی و سیاسی از مهمترین خصوصیات انقلابیگری است که ملت ایران باید به آن توجه داشته باشد.

وی افزود:‌ افراد انقلابی همواره باید برای پاسداری از خون شهدا در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور پرشور و حداکثری داشته باشند و فریب توطئه‌های دشمن نخورند که از فتنه‌گران و جریان‌های نفوذی برای ناامیدکردن ملت ایران استفاده میکنند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس ادامه داد: یک فرد انقلابی همواره تحرکات دشمن را رصد و خود را آماده مقابله با جنگ استکبار علیه استقلال و معارف اخلاقی می‌کند و هیچ‌گاه در مسیری که خداوند متعال راضی نیست گام بر نمی‌دارد و با حضور پرشور خود در انتخابات با نگاه شایسته سالاری، مدیران اصلح را برای کشور برمی‌گزیند.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به حضور پرشور مردم در نمازجمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، گفت: هوشیاری ملت ایران برای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن اسلامی، بی‌اهمیت کردن تلاش عناصر فتنه و نفوذی برای پایین آوردن ارزش سپاه، پاسداری از خون شهدا و آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از حریم ولایت از مهمترین پیام‌های این حضور بود.

وی افزود: تمام دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بی‌فایده است و بزودی منطقه خاورمیانه و خلیج فارس به جهنمی برای آمریکا تبدیل می‌شود و به فضل الهی این کشور هیچ غلطی برای جلوگیری از آن نمی‌تواند بکند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: عطوفت، سخاوت، ایثار و گذشت، عبادت و تقوا، رفتاری همراه با احترام با والدین و دفاع از حریم امامت و ولایت از مهمترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد