انتقام اصلی بیرون راندن استکبار از منطقه است


انتقام اصلی بیرون راندن استکبار از منطقه است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند گفت: انتقام اصلی بیرون راندن استکبار از منطقه است و مردم عراق هم امروز با تمام وجود به میدان آمدند که جای تقدیر دارد.

حجت‌ الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: مسوولان عراق هم باید از این حرکت دفاع و حمایت کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری هفته گذشته در نمازجمعه تهران بحث رزمندگان بدون مرز را به عنوان یک گفتمان مطرح کردند که نگاه جامعه و مردم به این مهم بیانگر استقامت در داخل و تأثیرگذاری در خارج از کشور دارد.

خطیب جمعه بیرجند افزود: امروز نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان بدون مرز در جهان اسلام نقش ایفا می‌کنند و با خدمت به مردم جهان و قامت استوار بدون هیچ چشمداشتی در رکاب ولایت فقیه خدمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: قطعا به برکت خون شهید سلیمانی به زودی شاهد خروج نیروهای آمریکایی و صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: بعد از جنگ و پذیرش صلح، امام خمینی (ره) مساله بسیج مردمی و اینکه باید هسته‌های مقاومت در جهان به وجود آید را مطرح کردند و امروز مقام معظم رهبری مجاهد بدون مرز را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: عصبانیت دشمنان نشانه ضعف آنها و رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران است زیرا امام راحل حکومتی را در سال ۵۷ زمینه سازی کرد که امروز آثار و برکات آن دنیا را به تعجب وا داشته و غضب دشمن از دستاوردهای این انقلاب است.

وی گفت: امروز هم باید توجه کنیم که عده‌ای سیاست را از دیانت جدا می‌پندارند اما کوفی عنان (دبیرکل اسبق سازمان ملل متحد) گفته بود با دیدن رهبر انقلاب اسلامی ایشان را در اوج سیاست و دیانت دیدم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار داشت: در جریان تشییع جنازه سردار سلیمانی رهبری این تشییع جنازه عظیم را یوم الله خواندند و مورد توجه است که یک فرد روستایی تا این حد در قلب مردم قرار گیرد زیرا ایشان هم سیاست و دیانت را با هم داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی یک الگو است و اینکه قبل از خاکسپاری پیکر سردار انتقام گرفتیم البته به تعبیر مقام معظم رهبری یک سیلی کوچک نشانه رشد جمهوری اسلامی ایران است و عزت ما را به دنبال دارد.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی شدت برخورد با کفار، برخورد با رحمت، عبادت و پیوند، خدایی عمل کردن و معنویت را از مهمترین نشانه‌های همراهان پیامبر اسلام (ص) بیان کرد و گفت: سردار سلیمانی کارش خدایی بود و به اوج تواضع و بندگی خدا رسید.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) مجاهدی خستگی‌ناپذیر و همراه امیرالمومنین (ع) بود و با توجه به مشکلاتی که امروز در خانواده وجود دارد باید از زندگی ایشان الگو گرفت.

حجت‌الاسلام نوفرستی با هشدار به کسانی که در ایام فاطمیه به دنبال مسایل ضد ارزشی می‌روند گفت: مردم ولایتمدار خراسان جنوبی حرکات ضد ارزشی اخیر در طبس را بر نمی‌تابند و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به این موارد بخصوص در ایام حزن و اندوه شهادت حضرت زهرا (س) داشته باشند.

همچنین نیروی انتظامی، اداره کل زندان‌ها و ستاد دیه خراسان جنوبی امروز در نمازجمعه بیرجند میز خدمت برپا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید