امام جمعه شهرکرد:انتخابات زمینه‌ساز وحدت و اقتدار اجتماعی شود


امام جمعه شهرکرد:انتخابات زمینه‌ساز وحدت و اقتدار اجتماعی شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه وحدت باعث ایجاد اقتدار اجتماعی می‌شود، گفت:انتخابات باید زمینه ساز وحدت و اقتدار اجتماعی باشد.

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: انتخابات مظهر وحدت است و باید افرادی که انتخاب می‌شوند به اقتدار اجتماعی و وحدت توجه جدی داشته باشد.

به گفته وی، راه مقابله با دشمن،قوی شدن در همه عرصه‌هاست و حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند این اقتدار را فراهم کند.

به گفته وی، پایه‌های ایمانی و دینی در جامعه باید از سوی مردم قوی و استوار باشد و نباید تنها به دولتی‌ها در این زمینه دل بست و این وظیفه آحاد مردم است.

نکونام گفت: اقتدار سیاسی در برابر همه نازیبایی‌های دشمن باید وجود داشته باشد و مقاومت اقتصادی و اقتدار اقتصادی و خوداتکایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: اقتدار نظامی نیز باعث شده است، ایران در برابر دشمن همیشه سربلند باشد و در حالی که عده‌ای اعلام می‌کردند ایران نیاز به موشک ندارد.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا تاکید کرد: حضرت زهرا یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که حریت و آزادی از ویژگی‌ها این مکتب است و اگر چه آن امام مظلوم بود ولی از دین خدا دفاع کرد و از ولایت خدا محکم و استوار دفاع کرد.

نکونام یادآور شد: امام به برکت حضرت زهرا (س)، انقلاب شکل گرفته است که یک تمدن اسلامی بسازد و در برابر استکبار ایستادگی کند و برکت این نظام جامعه‌سازی اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد سلیمانی یادآور شد: مردم عراق و ایران رشادتهای این سردار بزرگ اسلام در برابر جنایت داعش را فراموش نخواهند کرد و به همین دلیل این انسان بزرگ در دل همه مردم جا دارد.

به گفته وی،چهارم بهمن 57 یکی از اراده‌های الهی برای انقلاب شکل گرفت و در حالی که می‌خواستند فرودگاه را بر ورود امام راحل ببنند اما امام با عزت وارد کشور شد و زمینه پیروزی انقلاب در دهه فجر شکل گرفت.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: همه باید به اقتصاد کشور کمک کنند و گران‌فروشی و کم‌فروشی و تولید خوب باعث رونق اقتصاد در کشور میشود.

وی تصریح کرد: درس انبیا الهی اقتصاد سالم است و جامعه ای که اقتصاد سالم نباشد بدون شک جامعه آسیب می بیند و جامعه اسلامی باید دارای اقتصاد سالم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا