امام جمعه خلخال: حضور حداکثری مهم‌ترین اصل انتخابات است


امام جمعه خلخال: حضور حداکثری مهم‌ترین اصل انتخابات است

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه ،مهم‌ترین اصل در همه انتخابات برگزار شده در کشورمان است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به نزدیک شدن به موعد برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: پس از حضور حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب اصلح به عنوان دومین اصل مهم در انتخابات می‌باشد.

وی اظهارداشت: حضور پرشور ،حداکثری و همه‌جانبه گروه‌های مختلف مردم در انتخابات بیانگر همبستگی ملی ،خنثی کردن توطئه‌های بی‌شمار دشمنان ،مشارکت عمومی در مسائل سیاسی میهن اسلامی و موجب تقویت کشور در سایر عرصه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تجربه تلخ انتخابات سال ۸۸ نباید مورد بی‌توجهی مردم قرار بگیرد،گفت: انتظار از مسوولان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات و مردم همیشه در صحنه منطقه تلاش برای برگزاری انتخابات سالم ،پرشور ، مردمی ،بی‌حاشیه و دور از ایجاد اختلاف در بین مردم است.

خطیب جمعه خلخال به نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنها توصیه کرد فعالیت تبلیغاتی در چارچوب قوانین و مقررات ،پرهیز از تخریب یکدیگر، خودداری از زیر سوال بردن خدمات شایسته نظام به مردم منطقه ،دوری از سیاه‌نمایی و تمکین به قانون در همه مراحل انتخابات را مورد توجه قرار بدهند.

حجت‌الاسلام اسدی گفت: رجزخوانی در انتخابات ایرادی ندارد ولی هرگونه تخریب انقلاب و نظام اسلامی و یا تخریب شخصیت‌ها و بازی با آبروی افراد گناه و جرم نابخشودنی بوده و تبلیغات در چارچوب قانون و مقررات پیش‌بینی شده در کشور انجام گیرد.

وی با بیان اینکه منطقه خلخال در گذشته از ایجاد اختلاف صدمات زیادی دیده ، افزود: همه نامزدها و طرفداران آنها از ۲ قطبی کردن منطقه با طرح برخی سخنان نفاق‌انگیر خودداری کنند چرا که تنها دشمن از این کار سود می‌برد.

وی با توصیه به مسوولان برای پرهیز از ورود به صحنه تبلیغات انتخاباتی گفت: جانبداری ،طرفداری و یا هواداری مسوولان از فرد ،گروه و یا جناح خاص موجب خدشه‌دار شدن اصل سلامت انتخابات شده و آثار منفی آن سال‌ها در منطقه باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس