ترافیک فوق العاده سنگین در محدوده پیست آبعلی/ اعلام محورهای برفی


ترافیک فوق العاده سنگین در محدوده پیست آبعلی/ اعلام محورهای برفی

فارس نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در محدوده پیست آبعلی در هر دو مسیر رفت و برگشت را فوق العاده سنگین اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که در محور دیواندره و مریوان- سقز در کردستان برف می بارد از بارش باران در محور لنگرود- چابکسر در استان گیلان خبر داد.

وی تردد با زنجیر چرخ در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را ضروری دانست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده پیست آبعلی در هر دو مسیر رفت و برگشت فوق العاده سنگین است؛ از مردم درخواست می‌کنیم که برای تردد محور فوق را انتخاب نکنند.

وی ترافیک در آزادراه های تهران- کرج محدوده پل گرمدره تا پل کلاک و آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را نیمه سنگین ارزیابی کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص یکطرفه شدن محور چالوس طبق روال جمعه ها خاطرنشان کرد: یک طرفه شدن محور در دستور کار است اما زمان آن با توجه به وضعیت ترافیک و تصمیم پلیس راه محلی اعلام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1345470

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس