روایت رسانه کویتی از نقطه قوت تیم فوتبال استقلال


یک روزنامه کویتی به بررسی دیدار پیش‌ روی تیم الکویت برابر تیم استقلال ایران در امارات پرداخت. نوشته روایت رسانه کویتی از نقطه قوت تیم فوتبال استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

روایت رسانه کویتی از نقطه قوت تیم فوتبال استقلال

بررسی دیدار پیش‌ روی تیم الکویت برابر تیم استقلال ایران از سوی رسانه کویتی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵
روایت رسانه کویتی از نقطه قوت تیم فوتبال استقلال

یک روزنامه کویتی به بررسی دیدار پیش‌ روی تیم الکویت برابر تیم استقلال ایران در امارات پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در گزارش الجریده کویت آمده است: تیم الکویت در دومین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) در ورزشگاهه العویر شهر دوبی به مصاف تیم استقلال می‌رود. بازی که قرار بود سه‌شنبه گذشته در تهران برگزار شود، اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مسائل امنیتی به امارات انتقال یافت. برنده این بازی سه‌شنبه هفته آینده به مصاف تیم الریان قطر در دوحه خواهد رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شود.

تیم الکویت چهارشنبه شب گذشته پس از ورود به دوبی آماده‌سازی خود را برای بازی برابر استقلال زیر نظر ولید نصار آغاز کرد. این تیم پس از شکست دادن الفیصلی اردن در نخستین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به دنبال اثبات خود در بازی فردا خواهد بود. انتظار می‌رود ولید نصار ترکیب اصلی تیمش را بر خلاف دو بازی اخیر برابر حریف اردنی و لیگ برتر کویت با تغییراتی برای بازی با استقلال مواجه کند. تیم الکویت در خطوط مختلف زمین از عناصر برجسته‌ای بهره‌مند است و تنها غایب این نبرد مازال العاجی خواهد بود که در بازی فینال کاپ کویت مصدوم شده بود. به طور حتم تقابل‌های آسیایی با دیدار‌های لیگ برتر کویت تمایز بسیار زیادی دارند.

الجریده سپس با اشاره به توانمندی‌های تیم استقلال نوشت:

استقلال هم دارای بازیکنانی است که تجربه حضور در دوره‌های قبلی لیگ قهرمانان آسیا را دارند. این تیم از قدرت بازی و سرعت انتقال توپ خوبی برخوردار است. استقلال در ماه گذشته میلادی قرارداد همکاری با سرمربی ایتالیایی‌اش لغو کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...