تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی ؛ مصیبت‌های پس‌ از استراماچونی!


تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی ؛ مصیبت‌های پس‌ از استراماچونی!

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت به ارزیابی حضور دی‌بیاسی روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران پرداخت. نوشته تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی ؛ مصیبت‌های پس‌ از استراماچونی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی ؛ مصیبت‌های پس‌ از استراماچونی!

ارزیابی حضور دی‌بیاسی روی نیمکت مربیگری تیم ملی از سوی رسانه ایتالیایی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۵
تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی ؛ مصیبت‌های پس‌ از استراماچونی!

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت به ارزیابی حضور دی‌بیاسی روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کوریره، بعد از حضور آندره‌آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال که با مشکلات زیادی روبرو شد و در نهایت از این تیم جدا شد، مربی دیگری از ایتالیا مدنظر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است و او جانی دی‌بیاسی است.

دی‌بیاسی پیشنهادی دو ساله و نیم را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده است. بسته شدن نهایی این قرارداد تا جمعه (امروز) پیش بینی می‌شود. دی‌بیاسی در گذشته علاوه بر نشستن روی نیمکت مربیگری تورین، مودنا و اودینزه، همچنین هدایت آلبانی را بر عهده داشت و آن را به اولین رقابتهایش در جام ملت‌های اروپا رساند. ماجراجویی در مرحله گروهی برای آلبانی به پایان رسید و این تیم پس از فرانسه و سوئیس و جلوتر از رومانی در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

سایت این روزنامه ایتالیایی در ادامه نوشت:

فراتر از سیاست خارجی، ما نمی‌توانیم مصیبت‌هایی را که تا یک ماه پیش برای آندره استراماچیونی، مربی سابق اینتر و اودینزه در استقلال تجربه شده را فراموش کنیم (او پاناتینایکوس و اسلاویا پراگ را خارج از ایتالیا هدایت کرد). با ورود به استقلال در تاریخ ۱۳ ژوئن، او ۱۷۸ روز روی نیمکت این باشگاه ایرانی ماند و یک تجربه عجیب، ولی واقعی را تجربه کرد. ماجرایی که بلافاصله به جهنم تبدیل شد: از وعده‌های تحقق نیافته در بازار نقل و انتقالات، نداشتن مترجم که نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند، مشکلات اداری برای بازگشت به ایتالیا، مرکز تمرینی بسته یا گاهی بدون دوش حمام و پرداخت‌های انجام نشده.

هواداران استقلال بعد از رفتن استراماچونی در خیابان خواستار بازگشت او به این تیم شدند و پس از این اتفاقات اکنون تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403