پرچم عراق در دستان طیف‌های مختلف مردم عراق در تظاهرات «جمعه حاکمیت»+تصاویر


تظاهرات کنندگان کفن پوشان عراقی بدون به همراه داشتن نشان‌های حزبی، یکدست پرچم‌های عراق را در دست دارند و شعارهای ضد اشغالگری سر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل تسنیم، تظاهرات «جمعه میلیونی» مردم عراق در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی در بغداد امروز برگزار شد. تظاهرات کنندگان "کفن پوشان" بدون به همراه داشتن نشان‌های حزبی، یکدست پرچم‌های عراق را در دست دارند و شعارهای ضد اشغالگری سر می‌دهند.

حضور گسترده در این تظاهرات با پرچم عراق و بدون به همراه داشتن نمادهای حزبی، تجلی اراده و خواست اکثریت ملت عراق است و نشانه‌ای دال بر این است که گروه‌های عراقی در موضوعات ملی فراجناحی عمل می‌کنند و با در نظر گرفتن منافع ملی در مقابل مداخلات خارجی می‌ایستند.

پرچم عراق در دستان طیف‌های مختلف مردم عراق در تظاهرات «جمعه حاکمیت»+تصاویرپرچم عراق در دستان طیف‌های مختلف مردم عراق در تظاهرات «جمعه حاکمیت»+تصاویرپرچم عراق در دستان طیف‌های مختلف مردم عراق در تظاهرات «جمعه حاکمیت»+تصاویرپرچم عراق در دستان طیف‌های مختلف مردم عراق در تظاهرات «جمعه حاکمیت»+تصاویر

مقتدی صدر روز سه‌شنبه بیست و چهارم دی (14 ژانویه) طی فراخوانی از مردم عراق برای شرکت در تظاهرات میلیونی یکپارچه در محکومیت حضور نظامیان آمریکایی و تجاوزات مستمر آنها دعوت کرد.

این درخواست با واکنش مثبت و حمایت سریع گروه‌های مقاومت و جریان‌های سیاسی نماینده اکثریت ملت عراق روبه‌رو شد.

درپی اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابو مهدی المهندس معاون رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق، پارلمان عراق در مصوبه‌ای خواهان اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت