سنگ تمام سرمربی کروات پیشین پرسپولیس برای گل محمدی : یحیی صاحب ژن موفقیت است


سنگ تمام سرمربی کروات پیشین پرسپولیس برای گل محمدی : یحیی صاحب ژن موفقیت است

وینگو بگوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان گفت : یحیی صاحب ژن موفقیت است. او همچنین افزود : یحیی می‌تواند آینده پرسپولیس را بسازد و قهرمانی‌های بیشتری برای تیم به دست بیاورد. نوشته سنگ تمام سرمربی کروات پیشین پرسپولیس برای گل محمدی : یحیی صاحب ژن موفقیت است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

سنگ تمام سرمربی کروات پیشین پرسپولیس برای گل محمدی : یحیی صاحب ژن موفقیت است

وینگوبگوویچ : یحیی می‌تواند آینده پرسپولیس را بسازد و قهرمانی‌های بیشتری برای تیم به دست بیاورد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸
سنگ تمام سرمربی کروات پیشین پرسپولیس برای گل محمدی : یحیی صاحب ژن موفقیت است

وینگو بگوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان گفت : یحیی صاحب ژن موفقیت است.
او همچنین افزود : یحیی می‌تواند آینده پرسپولیس را بسازد و قهرمانی‌های بیشتری برای تیم به دست بیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینگو بگوویچ شاگرد محبوب خود یعنی یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت پرسپولیس می‌بیند و امیدوار است تا مدافع پیشین سرخپوشان بتواند در محل جدید مأموریتش موفق عمل کند. دیروز فرصتی دست داد تا سؤالات‌مان از وینگو را مطرح کنیم.

این مربی کروات در ابتدا، در مورد وجود امنیت در ایران گفت:

«من نمی‌دانم این مسائلی که مطرح شده، چه معنایی دارد. من در ایران کار و زندگی کردم و می‌دانم ایران یکی از کشور‌های امن به شمار می‌رود. حتی حالا هم چند پیشنهاد دارم و اگر به توافق برسم، دوباره به کارم در ایران ادامه می‌دهم. من به عنوان فردی که از کشور دیگر در ایران فعالیت می‌کنم، می‌گویم ایران هیچ مشکلی از لحاظ امنیت ندارد.»

وینگو بگوویچ که در دوره قبلی سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس، به عنوان مشاورش حکم گرفته بود و البته جنجال‌های زیادی را ساخت، درخصوص بازگشت یحیی روی نیمکت سرخپوشان پایتخت گفت:

«به او تبریک می‌گویم و معتقدم گل‌محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است. رکورد‌های خوبی که در سال‌های گذشته داشته، کیفیت کار او را مشخص می‌کند و به عقیده من، لیاقت و شایستگی زیادی داشت تا روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. من یحیی را به خوبی می‌شناسم و با تفکراتش آشنا هستم. گل‌محمدی شخصیت آرامی دارد، اما تیم‌های او علاقه خاصی به اجرای تاکتیک‌های تهاجمی نشان می‌دهند. او در نیم‌فصل اول شرایط خوبی برای تیمش ساخت و باشگاه پرسپولیس برای جذب این مربی، تلاش زیادی کرد. این مربی می‌تواند آینده پرسپولیس را بسازد و قهرمانی‌های بیشتری برای تیم به دست بیاورد.»

بگوویچ ادامه داد:

«یحیی صاحب ژن موفقیت است. او در تیم‌های بزرگی توپ زده و همراه با تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها بازی کرده است. در دوران مربیگری هم، هر جا که رفته، عملکرد خوب و موفقی داشت. برای یک چهره فوتبالی، همه این فاکتور‌ها اهمیت دارد. در مدیریت یک تیم با بازیکنان زیاد هم شهرت دارد. من فکر می‌کنم کارش در پرسپولیس دشوار باشد، اما می‌تواند روی حمایت هواداران حساب کند. طرفداران پرسپولیس نیمی از معادلات را با حمایت‌های خود حل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند مثل دورانی که برانکو هدایت تیم را برعهده داشت، از پرسپولیس حمایت کنند و تیم را به سمت قهرمانی ببرند. من تردید ندارم که پرسپولیس تا پایان فصل یکی از مدعیان باقی می‌ماند.»

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید