جزئیات طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو از5 تا 6 بهمن + جدول


طرح جدید فروش فوری و اقساطی محصولات ایران خودرو از5 تا 6 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 10 صبح روزهای یکشنبه مورخ 98/11/06 و سه شنبه مورخ 98/11/08 و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

جزئیات طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو از5 تا 6 بهمن + جدول

علاوه بر این شرایط پیش فروش عادی تعدادی از محصولات ایران خودرو در ساعت 11 صبح روزهای شنبه مورخ 98/11/05 لغایت یکشنبه 98/11/06 آغاز خواهد شد.

جزئیات طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو از5 تا 6 بهمن + جدول

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

خلیج فارس و تنگه هرمز نظامی می‌شود | 7.9 هزار قیمت روز محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو سه‌شنبه اول بهمن ۹۸/جک S۵ به ۳۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید | 8.5 هزار چگونه باید ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنیم؟ | 5.0 هزار چرا باید طلا بخریم؟ سرمایه گذاری خود را بیمه کنید | 13.2 هزار مرگبار‌ترین مواد غذایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید/مصرف این خوراکی را جدی بگیرید! | 39.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام