ویروس کرونا در سنگاپور، ویتنام و عربستان سعودی نیز دیده شد


وزارت بهداشت سنگاپور اعلام کرد، در یک مرد 66 ساله چینی که در ووهان زندکی میکند و با خانواده خود در 20 ژانویه به سنگاپور آمده، نوع جدید ویروس کرونا تثبیت گردیده

نوع جدید ویروس کرونا که محل شروع آن شهر ووهان چین می باشد، در سنگاپور، ویتنام و عربستان سعودی نیز دیده شد.

وزارت بهداشت سنگاپور اعلام کرد، در یک مرد 66 ساله چینی که در ووهان زندکی میکند و با خانواده خود در 20 ژانویه به سنگاپور آمده، نوع جدید ویروس کرونا تثبیت گردیده.

این وزارتخانه، بیمارچینی را که در مسیر سفر گلودرد گرفته، روز بعد افزایش تب و سرفه داشته را به قرنطینه انتقال داده است.

بیان شده است که نتایج آزمایشات انجام شده بر روی بیمار نشان داد که ایشان ناقل نوع جدیدی از ویروس کرونا می باشد.

اعلام گردید، کسانی که در هواپیما کنار وی نشسته و در تماس نزدیک با این مرد چینی بودند به همراه پسر 37 ساله وی به عنوان " مورد مشکوک" تحت نظارت قرار گرفت.

وزارت بهداشت ویتنام اعلام کرد، در یک پدر چینی و پسرش که روز گذشته به دلیل تب در بیمارستان بستری شده بودند، نوع جدیدی از ویروس کرونا تثبیت شد.

بیان شده است که پدر 66 ساله لی دینگ ، که در ووهان چین زندگی می کند، در تاریخ 13 ژانویه برای دیدن فرزند 28 ساله اش لی زیچائو به هانوی آمده و این پدر همراه پسرش از اینجا به هو شی رفتند.

خاطر نشان شد که تب پدر در 17 ژانویه آغاز کردیده و 3 روز بعد علائم مشابهی نیز در پسرش مشاهده شد.

ولامولی مورالید هاران، معاون وزیر امور خارجه و روابط پارلمانی هندوستان گزارش داد، نوع جدیدی از ویروس کورنا در یک پرستار هندی که در عربستان سعودی مشغول کار است، دیده شده است.

ولامولی مورالید هاران اعلام کرد، پرستاری که تحت تاثیر ویروس قرار گرفته در بیمارستان ملی عصر در شهر ابها تحت معالجه قرار گرفته و نشانه های بهبودی دیده شده است.

در چین، به 571 نفر، به نوع جدیدی از ویروس کورنا (2019-nCoV) که شباهتی با سندرم تنفسی حاد (SARS) دارد، آلوده شده و 25 نفر به این دلیل جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس