بیشترین بارندگی در حاجی آباد ثبت شد


بیشترین بارندگی در حاجی آباد ثبت شد

بندرعباس- ایرنا- معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: مجموع بارش سامانه فعلی در استان تا ساعت 6 و 30 دقیقه امروز جمعه در حاجی آباد با 57.1 میلی متر ثبت شد.

کیانوش عارفی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت در سیریک۴۴ میلی متر، میناب۴۲.۲میلی متر، بندرعباس۴۲.۱ میلی متر، بستک۴۱.۶ میلی متر و رودان۳۴.۳ میلی متر باران باریده است.
وی بیان داشت: سردشت بشاگرد ۳۳.۳ میلی متر، پارسیان۱۷.۸پارسیان میلی متر، بندرخمیر۸ میلی مترقشم (فرودگاهی) ۷.۴ میلی متر، بوموسی۵.۷ میلی متر، لاوان۳.۱ میلی متر، بندرلنگه۱.۶ میلی متر، سیری۰.۵ میلی متر، جاسک‏۰.۴ میلی متر وکیش۰.۳ میلی متر بارندگی داشته است.
معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون از تاثیرات سامانه بارشی در نیمه غربی استان کاسته شده اما همچنان سامانه بارشی تا ساعت ظهر در نیمه شرقی فعالیت خواهد داشت.
عارفی یادآورشد: در مناطق شرقی هرمزگان و همچنین نقاطی از تنگه هرمز رگبار باران، رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از ساعت بعدازظهر سامانه بارشی از مناطق شرقی خارج خواهد شد و در مناطق دریایی استان از جمله تنگه هرمز وزش بادهای نسبت شدید جنوب غربی خواهیم داشت که تا شب سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
وی بیان داشت: توصیه می شود باتوجه به مواج بودن دریا بویژه در ساعت بعدازظهر و شب شناورهای سبک از رفتن به دریا خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان از جمله بنادر مرکزی صورت گیرد.
این مسوول اظهارداشت: به تدریج علاوه بر مناطق غربی از امشب در بیشتر نقاط هرمزگان شاهد کاهش دمای کمینه خواهیم بود که این شرایط دمایی تا نیمه هفته آیبنده در استان پیش بینی می شود.
وی گفت: بعدازظهر شنبه هفته پیش رو در مناطق دریایی افزایش باد شمال غربی خواهیم داشت که در روز یکشنبه سرعت وزش باد، قابل ملاحظه و گاه تا نزدیک ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسیدو شرایط رفت وآمدهای دریایی نامساعد خواهدبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری