تحریم داروی بیماران پروانه‌ای نماد دشمنی آمریکا با مردم ایران است


تحریم داروی بیماران پروانه‌ای نماد دشمنی آمریکا با مردم ایران است

قم-ایرنا- سخنران پیش از خطبه‌های قم تحریم داروی بیماران خاص را نماد دشمنی با مردم ایران دانست و گفت: اگر ادعای دوستی آمریکا با ملت ایران صحیح بود آنها هرگز داروهای بیماران پروانه‌ای را تحریم نمی‌کردند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی از مدرسان حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم بیان کرد: آمریکا اگر با حاکمیت ایران مشکل دارد و با مردم ایران دشمنی ندارد تحریم های دارویی را بردارد.

وی تصریح کرد: دشمن، دشمن است و نباید فریب برخی لبخندهای فریبنده آنها را خورد، در ۴۰ سال گذشته آمریکا با تحریم های دارویی چهره از دشمنی واقعی خود برداشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان علاوه بر ایجاد مشکلات اقتصادی در حوزه فرهنگ هم به مردم فشار می آورند.

مومنی تاکید کرد: برای پیروزی در برابر دشمن هرگز نباید دشمن را دست کم گرفته و یا اندک فرصتی به وی داده ش/ود.

وی گفت: در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت است و اختلاف تنها به سود سودجویان خواهد بود.

مومنی افزود: بعد از دشمنی علنی آمریکا در ترور فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی دیگر حرف از مذاکره و سازش با آمریکا سخن بی معنایی است.

وی تصریح کرد: دشمن در منطق قرآن کریم به دو گروه دشمنان درونی مانند شهوت، غضب و نفس و دشمنان بیرون مثل شیاطین، کفار و طاغوت تقسیم بندی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین انسان منافق هم دشمن مخفی انسان بوده که در صدد ایجاد شکاف در جامعه است و شناسایی آن مشکل می باشد.

مومنی تصریح کرد: در کنار منافق که دشمن مخفی و پنهان است شیطان دشمن آشکار و علنی انسان است.

حمله به دولت

مومنی در در بخشی دیگری از سخنانش از تریبون نمازجمه قم با متهم کردن دولت گفت: هدف امروز دولت استفاده از برخی سیلبریتی ها برای تحریم انتخابات است، اینکه امروز یک بازیگر با افتخار می گوید نباید در پای صندوق های رای شرکت کنیم بازی در زمین دشمن است.

وی مدعی شد: برخی از مسئولان که نان انقلاب و رسانه های داخلی را خورده و با نام و نوایی رسیده اند به دلیل رد صلاحیت همفکرانشان پروژه تحریم انتخابات را در سر می پروانند.

وی گفت: نماینده ای باید وارد مجلس شورای اسلامی شود که با اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اشراف کامل داشته باشد و از هوچی گری و مسائل حاشیه ای به دور باشد.

مومنی مساله سانحه هوایی را مورد توجه قرار داد و گفت: برخی از مسئولان با کج سلیقگی سرداران شجاع سپاه را ترور شخصیتی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این قبیل با مواضع و سخنان خود آبروی سرداران سپاه را به بازی گرفته و اعتبار آنهارا مانند بدن سردار سلیمانی قطعه قطعه و"اربا اربا" کردند.

او افزود آنهایی که "شعار نه غزه نه لبنان می دادند" بگویند برای امنیت ایران چه قدمی برداشته اند.

مومنی گفت: آن فردی که برای امنیت ایران قدم برداشت شهید سردار سلیمانی بود که در محاصره 360 درجه تکفیری ها در میان آنها حضور پیدا می کرد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403