هفته یازدهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس آغاز شد


هفته یازدهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس آغاز شد

هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ در روز اول از هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور عصر پنجشنبه 70 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور 1000 و 1200 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با یکدیگر به رقابت پرداختند که 127 میلیون و 575 هزار تومان جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه تعلق خواهد گرفت.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب ملیله زودتر از خط پایان گذشت و آق اویلی بشگرد با اسب بیلیا و طاهر گوگ نژاد با اسب بیار امین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب پرنس بوی موفق به کسب مقام اول شد و امین محمدی با اسب جاناول و کمال دلیجه عطا با اسب بای بای بن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر شکل گرفت که رامین قهرمانی با اسب مایا گزل زودتر از خط پایان عبور کرد و نورمحمد بهادر با اسب وست کول و پیمان قلرعطا با اسب فیمل لیدر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1200 متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب جنتلمن نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب جهان تاج و کمال دلیجه عطا با اسب بن تانیش نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب نازقورام موفق به کسب عنوان نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب بتو 2 و آق اویلی بشگرد با اسب آیدفل سرداری به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس 6 به مسافت 1200 متر با یکدیگر رقابت کردند که سراج الدین اندروا با اسب چیتا چلنج نفر نخست از خط پایان گذشت و امیر مختومی با اسب فلوریا عزیزی و کمال دلیجه عطا با اسب آرنکا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دور دوم به دلیل ناهماهنگ باز شدن درب دپار در زمان آغاز لغو شد.

روز دوم از هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور عصر فردا (جمعه) در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

/تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند