38 حادثه دیده در خراسان جنوبی امدادرسانی شدند


38 حادثه دیده در خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

بیرجند- ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط جوی 24 ساعت گذشته نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر به 38 نفر در 10 مورد حادثه، امدادرسانی کردند.

محمدرحیم شهریاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج مورد از حوادث مربوط به سیل و آبگرفتگی، چهار مورد جاده‌ای و یک مورد برف و کولاک بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۳ تیم امدادی و عملیاتی در قالب ۴۰ نفر به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند گفت: حوادث جاده‌ای هم برگرفته از شرایط جوی و لغزندگی معابر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: از مجموع امدادرسانی‌ها ۲۰ نفر مربوط به سیل و آبگرفتگی، ۱۵ نفر جاده‌ای و ۲ نفر گرفتار در برف و کولاک بوده است.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان، از مردم خواست تا پایان فعالیت سامانه بارشی، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

شهریاری گفت: همچنین رانندگان در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس و نیروهای راهداری از بروز حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز و دیروز تشدید شد.

با وجود بارش حدود ۵۰ میلیمتری در برخی نقاط استان اما به گفته مسوولان با تدابیر اندیشیده شده، بارندگی‌ها خسارات سنگینی برجا نگذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار